×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

CIG

  • SUPPORT
  • LOGIN
  • CIG-HOME
  • FACULTATE
    • CONDUCEREA FACULTĂȚII
      • Decanat
      • Consiliul Facultății
      • Consiliul Consultativ al Facultății
      • Mesajul decanului
    • ProfesoriProfesori
    • Secretariat
    • Istoric
    • Contributie la Obiectivele de Dezvoltare Durabila
    • TestimonialeTestimoniale
  • ADMITERE
    • Admitere licență 2025
    • Admitere masterat 2025
  • ACADEMIC
    • Programe de licență
    • Tematica și bibliografie licență
    • Programe de masterat
    • Programe postuniversitare (CIG)
    • Doctorat
  • CERCETARE
    • Anunțuri
    • Call-uri
    • Centre de cercetare
    • Colectia de studii si cercetari ale studentilor
    • Publicatii
    • Revista JAMIS
    • Sesiune științifică studențească
  • AVIZIER
    • EVENIMENTE
    • AVIZIER DIGITAL
      • Licenta
      • Master
    • Activitate didactică
    • Cereri studenti
    • Sesiune exameneSesiune examene
  • PARTENERI
    • PRACTICĂ
      • Practică 2024-2025
      • Practica 2023-2024 – licenta
      • Practica 2023-2024 – masterat
      • Practică 2022 2023 – licenta
      • Practică 2022 2023 – master
      • Practică 2021 2022
      • Practică 2020 2021
      • Practică 2019-2020
      • Practică 2018-2019
    • Relații internaționale
    • Relații cu mediul de afaceri
    • Parteneri
    • Oportunități de angajare
  • CONTACT
  • VIDEO
  • Home
  • BLOG & STORIES
  • Avizier CIG
  • Cereri pentru (1) Reînmatriculare, (2) Înscrierea în anul suplimentar, (3) Mobilitate definitivă, (4) Reluarea studiilor
1 iulie 2025

Cereri pentru (1) Reînmatriculare, (2) Înscrierea în anul suplimentar, (3) Mobilitate definitivă, (4) Reluarea studiilor

Cereri pentru (1) Reînmatriculare, (2) Înscrierea în anul suplimentar, (3) Mobilitate definitivă, (4) Reluarea studiilor

by Mirela / luni, 30 iunie 2025 / Published in Avizier CIG, Licenta

Stimați studenți,

În perioada 21-25 iulie 2025 se depun cererile pentru (1) Reînmatriculare, (2) Înscrierea în anul suplimentar, (3) Mobilitate definitivă, (4) Reluarea studiilor.

Calendarul depunerii cererilor este:

21.07– 25.07.2025 – Transmiterea, în format electronic, la adresa de email a secretariatului facultății, (secretariat@cig.ase.ro) a cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, reluarea studiilor la buget, înscrieri în anul suplimentar și plata taxelor de reînmatriculare, respectiv de înscriere în anul suplimentar, după caz

28.07 – 01.08.2025 – Soluționarea cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, înscrieri în anul suplimentar

ATENȚIE – vineri, 25.07.2025 sunt acceptate documentele transmise până la ora 12:00!

CINE TREBUIE SĂ DEPUNĂ CERERE DE REÎNMATRICULARE?

  • LA PROGRAMELE DE LICENȚĂ:
    • studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 30 ECTS;
    • studenții anului II care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min.75 ECTS;
    • foștii studenți ai programelor de studii universitare de licență din cadrul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de licență.

Cererea poate fi descărcată de aici: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_LICENTA 2025-2026

  • ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII – Taxa pentru reînmatriculare este 1.500 lei.

 LA PROGRAMELE DE MASTERAT:

    • studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 45 ECTS;
    • foștii studenți ai programelor de studii universitare de masterat din cadrul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de masterat.

Cererea poate fi descărcată de aici: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_MASTERAT_ 2025-2026

  • ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII – Taxa pentru reînmatriculare este 1.500 lei.

 

CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE ÎNSCRIERE ÎN AN SUPLIMENTAR?

  • Studentul din anul III licență, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 180 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul IV licență (în cazul Facultății de Drept), care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 240 ECTS pentru a fi declarat absolvent;
  • Studentul din anul II masterat, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 120 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul I (în cazul Facultății de Drept), care la care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 60 ECTS pentru a fi declarat absolvent.

Cererea pentru studenții de la Licență poate fi descărcată de aici: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. LICENTA 2025-2026

Cererea pentru studenții de la Licență poate fi descărcată de aici: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. MASTERAT 2025-2026

 ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII. Taxa este 1.500 lei.

 

RELUAREA STUDIILOR

Cererile pentru RELUAREA STUDIILOR la programele de licenţă, la forma de finanțare ”buget” se vor transmite la următoarea adresă de e-mail: secretariat@cig.ase.ro.

Cererea poate fi descărcată de aici: 3. RO_EN Cerere reluare studii LICENTA 2025-2026

Cererile pentru RELUAREA STUDIILOR la programele de masterat, la forma de finanțare ”buget” se vor transmite la adresa de e-mail secretariat@cig.ase.ro.

Cererea poate fi descărcată de aici: 3. RO_EN Cerere reluare studii MASTERAT 2025-2026

 

MOBILITĂȚI DEFINITIVE (transferuri)

Cererile pentru MOBILITĂȚI DEFINITIVE (transferuri) se vor transmite la adresa secretariat@cig.ase.ro.

Cererea de transfer în cadrul facultății poate fi descărcată de aici: Cerere transfer în cadrul facultății

Cererea de transfer între facultăți în cadrul ASE poate fi descărcată de aici: Cerere transfer între facultăți în cadrul ASE

Cererea de transfer între universități poate fi descărcată de aici: Cerere transfer între universități

 

ANNOUNCEMENT

Dear students, Between July 21 -25, 2025 – submitting applications for the re-enrolment and for the extra-year, via email secretariat@cig.ase.ro.

WHO CAN APPLY FOR RE-ENROLMENT?

  • FOR THE UNDERGRADUATE PROGRAM ”Accounting and management information systems”:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 30 ECTS;
    • 2nd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 75 ECTS;
    • 3rd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 135 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll.

For the word application click here: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_LICENTA 2025-2026

  • FOR THE MASTER PROGRAM:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 45 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll.

For the word application click here: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_MASTERAT_ 2025-2026

 

WHO CAN APPLY FOR AN EXTRA-YEAR

  • Third year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 180 ECTS to be declared a graduate;
  • Fourth year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 240 ECTS to be declared a graduate;
  • Second year master’s student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 120 ECTS to be declared a graduate.

For the word application for undergraduate student, click here: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. LICENTA 2025-2026

For the word application for master’s student, click here: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. MASTERAT 2025-2026

  • Tweet

About Mirela

What you can read next

Programul secretariatului cu studentii si publicul
Practical Accounting Days (PAD)
Concurs ACCA pentru studenti de master si anul III licenta

Legături utile

  • Cazare
  • Biblioteca ASE
  • Biblioteca digitală
  • Editura ASE
  • Senatul studențesc
  • Cazare
  • Biblioteca ASE
  • Biblioteca digitală
  • Editura ASE
  • Senatul studențesc

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

TOP