-
Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune a participat vineri, 27/09/2024 la Noaptea Cercetătorilor Europeni 2024 cu atelierul „Învățarea experiențială prin intermediul jocurilor de simulare decizională de afaceri„. Acest eveniment ne-a acordat ocazia să interacționăm cu pasionați de cercetare, care în cadrul acestui atelie...
-
Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune a organizat împreună cu departamentul Erasmus o sesiune de informare dedicată mobilităților Erasmus+ disponibile pentru cadrele didactice. Sesiunea a avut loc pe data de 3 iulie 2024, discuția concentrându-se pe diversele oportunități de mobilitate, beneficiile participării la program și pașii ...
-
În perioada 14-16 Iunie 2024 a avut loc Laser Valley Innovation Bootcamp, unde, din partea facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune, Daniel-Marius Iordache, asistent de cercetare științifică în cadrul departamentului de Informatică de Gestiune și doctorand în cadrul Școlii Doctorale de Contabilitate, a participat în cadrul panelului c...
-
Vă adresăm invitația de a participa la un seminar de cercetare organizat de către Școala Doctorală de Contabilitate, unde este invitat domnul profesor Krzysztof Wach, de la Cracow University of Economics, Polonia. Evenimentul va avea loc pe data de 30 mai 2024, ora 18:00, sala 8306. Mai multe detalii despre activitatea domnului profesor Krzysztof W...
-
Miercuri, 15 mai 2024, va avea loc cea de IX-a ediție a ASE Job&Internship Fair, târgul de job-uri, internship-uri și stagii de practică al Academiei de Studii Economice din București, organizat de universitatea noastră în colaborare cu Asociația Absolvenților Academiei de Studii Economice din București (Alumni ASE), Uniunea Studenților Academi...
-
În cadrul celei de a IX-a ediții a Săptămânii Internaționale, Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune a organizat prelegerea cu tema “Teaching Enterprise Resource Planning Systems Topics: Key Success Factors and Challenges”. Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile aici: Saptamana Internationala 2024 news...
-
Join us for the 9th Edition of the International Week! Events and details here: International week in ASE 2024...
-
În lunile martie şi aprilie trei grupuri de studenţi din cadrul Facultăţii de Contabilitate şi Informatică de Gestiune au vizitat universităţi partenere cu mobilităţi Erasmus + de scurtă durată. Mobilităţile au avut loc la Indiana University, Kelley School of Business, SUA (profesor coordinator al vizitei Prof. univ. dr. Cătălin Albu) (6 studenţi d...
-
Universitatea Transilvania din Brașov, vă invită să participați la Concursul național pentru studenții economiști de ANALIZA DATELOR – 2024 (CNSEAD 2024) – 31 mai / ICDT Brașov. Scopul activității: Pe fondul necesității globale de analiză a datelor economice, CNSEAD 2024 urmărește promovarea analizelor de date în rândul studenților de l...
-
Color este un proiect marca ASCIG care a ajuns la cea de a 12-a ediție. Acest proiect le oferă şansa studenților de a învăța diverse teme de interes de la oameni specializați. 😉 Temele abordate în cadrul proiectului sunt: -Educația financiară; -Managementul timpului și scopurilor; -Lucru în echipă; -Relații interumane; -Orientare în carieră. -Leade...
-
Descoperă cum să-ți construiești o carieră de succes în domeniul financiar-contabil cu ajutorul unei certificări în domeniu! 🎓 Participă la evenimentul „HOW TO CERTIFICATE”! Împreună cu ANEVAR, CAFR, CECCAR și ACCA te putem ghida prin procesul de obținere al uneia dintre certificările pe care aceștia ți le pot oferi. Ți-am pregătit 4 workshop...
-
Stimati studenti, Va anunțam că OMV PETROM – Open4U Internship este in plin proces de recrutare pentru programul de internship Open4U, OMV Petrom. Open4U se va desfășura în perioada Iulie-August 2024 și oferă studenților șansa de a aplica cunoștințele teoretice într-un mediu practic și de a dobândi experiență în domeniul lor de interes. Fieca...
-
Stimați studenți, Vă rugăm să consultați programul Sesiunii Științifice studențești la linkul atașat: CIG Sesiunea de comunicari Mult succes! Situații premii: Situatie premii 2024 ...
-
Joi, 4 aprilie 2024, are loc la sediul Petrom City, Ziua Porților Deschise pentru a sărbători parteneriatul strategic Petrom-ASE și a ne cunoaște mai bine. Pentru înscriere la eveniment, vă rugăm să completați formularul de înscriere accesând acest LINK până la data de 28 martie 2024. Atenție, participarea la eveniment este condiționată de înscrier...
-
Academia de Studii Economice din București în parteneriat cu Colegiul Economic „A. D. Xenopol” și cu Colegiul Național de Informatică Tudor Vianu, vă invită să participați la competițiile propuse în cadrul proiectului „Elevii de astăzi, profesioniștii de mâine” – concurs interdisciplinar pe teme economice, ediția a X-a, care se va organiza în perio...
-
Dacă ești student/ă la ASE , înseamnă că deja ai ajuns departe . Vrei să faci următorul pas și să fii pregătit să inovezi în job-urile viitorului? Aplică pentru un loc în “The Next Generation of Innovators” – o experiență de învățare prin metode aplicate și o pregătire solidă STEM pentru societatea în care tu din...
-
Huawei Accounting SSC OPEN DAY Are you a 2nd year student and are looking for an internship? Or are you a 3rd year student who is already starting to look to kick off his/her career? If yes, then you are warmly invited to come see our offices and learn about the exciting possibilities at Huawei...
-
Programul ACCA Accelerate pentru CIG anul 3 Prezentare Bursa Accelerate programul CIG https://bit.ly/3HuKPtK Prezentare video ACCA bit.ly/3U2OIhc Prezentare video Bursa Accelerate ACCA bit.ly/3vKFCeQ...
-
Stimati studenti, A fost publicată oferta de destinații Erasmus+ pentru mobilități de studiu in anul universitar 2024-2025, si poate fi accesată la acest link: https://international.ase.ro/21/wp-content/uploads/2024/01/Oferta-2024-2025-sesiunea-februarie.pdf Înscrierea are loc online în perioada 5-16 februarie! Aplică și tu pentru o experiență de ...
-
Sunteți interesați de audit, dar nu sunteți sigur de unde să începeți? Îți spunem noi: începe cu cele 4 companii de TOP din domeniu! Împreună cu DELOITTE, EY, KPMG și PWC aveți ocazia să aflați tot ce doriți să știți despre acest domeniu și să vedeți singur cum arată o zi din viața unui angajat...
-
Stimați studenți, Vă invităm la evenimentul online de prezentare a mobilităților ERASMUS. Coordonatele Zoom de acces la info session sunt: Join Zoom Meeting https://ase.zoom.us/j/84162204069?pwd=U3c1NTVFdDdURXJmWUtiOCt2cXFQUT09 Meeting ID: 841 6220 4069 Passcode: 174469 — One tap mobile +40371700418,,84162204069# Romania +40316301088,,8416220...
-
Stimați studenți ai anilor de studii II si III, licenta, Vă invităm să vă înscrieți la evenimentul ”Proud to be an Auditor” organizat de PwC, completând până luni, 23 octombrie, formularul de la adresa: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeodfnPHSXmhNSr9d6sJIWtarNVWHZKDWQK9pzywoqn8Mq8GQ/viewform Locurile sunt limitate (50 de locuri la ...
-
Vrei sa inveti sa folosesti platforme bazate pe inteligenta artificiala care sa te ajute sa analizezi rapid sute sau mii de date din diverse surse si sa le transformi in informatii utile? Echipa de Finance a Societe Generale Global Solution Centre, impreuna cu partenerii de la Alteryx te invita sa te inscrii la Alteryx Education...
-
Studenții ASE București care doresc ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Național „Tabere Studențești” 2023 trebuie să completeze cererea-tip și declarația de consimțământ și să le depună la secretariatul facultății sau să le transmită la cereretabere@gmail.com, în perioada 24 mai – 14 iunie 2023 (până la ora 16:00). Conform art. 4 al Me...
-
In perioada 23-28 aprilie au vizitat facultatea noastră 4 profesori de la Cracow University of Economics: Piotr Wójtowicz cu un grant de dezvoltare personală; Paweł Zieniuk, Orif. Monika Turek – Radwan şi Prof. Anna Mazurczak – Mąka în cadrul programului Erasmus + Prof. Piotr Wójtowicz a susţinut un seminar de cercetare pe data de...
Facultatea noastra organizeaza miercuri 5 aprilie, in intervalul orar 10.30 – 12.00, la sala 0317, in cadrul evenimentelor pentru sarbatorirea a 110 ani de existenta a ASE panelul cu tema Implicațiile raportării de sustenabilitate asupra profesiei contabile. Moderatori: Prof. univ. dr. Liliana Ionescu-Feleagă și Prof. univ. dr. Nadia Albu Pan...
Tinand cont de cresterea exponentiala in importanta a sustenabilitatii in general si in profesia contabila in particular (prin raportarea de sustenabilitate), Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune impreuna ca ACCA a dezvoltat un program pentru a sprijini studentii (financiar si cu cursuri/mentorat) sa obtina certificatul Sustainabi...
Dragi studenti, Vă invităm sa participați la workshop-urile „Build your future”, organizate în parteneriat cu KPMG Romania: 1. Workshop nr 1 (7 Martie 2023): Cunoașterea de sine – descoperirea unor caracteristici comportamentale și de personalitate care să îi ajute pe studenți să se autoevalueze și să își creioneze un plan de carieră și de dezvolta...
-
Dragi studenti, Vreți să urmați o carieră în audit sau vă interesează acest subiect? Aveți acum șansa de a obține o perspectivă de la profesioniștii care lucrează pentru Big Four! Think big…Think Audit este un modul extracurricular pentru Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune și Facultatea de Administrarea Afacerilor, cu pred...
-
Compania KPMG România derulează un program de practică organizat in cadrul Departamentului Audit Delivery Academy, adresat studenților din anul 2 (program de licență) sau studenților înscriși în cadrul programelor de masterat, care vor forma noua generație de auditori juniori sau consultanți fiscali. Dacă sunteți interesați să vă desfasurat...
Institutul de Studii Financiare în parteneriat cu Uniunea Națională a Societăților de Asigurare- Reasigurare din România anunța lansarea ediției a doua a proiectului de specializare pentru studenți „Academia de Asigurari”. Proiectul este deschis oricărui student al Universității dvs., care dorește sa își dezvolte cunoștințele despre dom...
-
...
Înscrierea se realizează la departamentul la care se află profesorul coordonator, printr-un email trimis până pe 23 martie la adresa: dca@cig.ase.ro Departament Contabilitate şi Audit ioana.stan@cig.ase.ro Departament Informatică de Gestiune lili@ase.ro Departament Analiză şi Evaluare Economico-Financiară Informaţiile transmise sunt într-un ...
Studenții interesați de efectuarea unui stagiu de practică la Ministerul Finanțelor Publice, în perioada martie-mai 2023, sunt rugati să completeze formularul de înscriere, disponibil la adresa: https://forms.gle/8SxPfhMWxZ7jkqBV9 , pana la data de 27 ianuarie 2023, ora 12.00. După completarea formularului, studenții trebuie să depună la secretar...
-
Deloitte este in cautare de proaspat absolventi sau studenti la masterat pentru un internship platit de 6 luni. Detalii aici....
-
Aici gasiti Raportul privind Respectarea Drepturilor și Obligațiilor Studenților din Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune ....
Program SECRETARIAT În perioada 19.12.2022 – 30.12.2022 secretariatul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune va fi în CONCEDIU DE ODIHNĂ, prin urmare vă rugăm sa trimiteti orice solicitare pe e-mail începând cu data de 03 IANUARIE 2023. Vă mulțumim și vă dorim sărbători fericite si multă sănătate!...
-
Suntem in cautare de studenti si absolventi interesati sa isi inceapa carienta in domeniul #Financiar. In cadrul #Kellogg, vei face parte dintr-o echipa dinamica, cu oameni entuziasti si profesionisti, si vei lucra indeaproape cu Team Leader-ul si colegii pentru a intelege si realiza cerintele proceselor de Invoice to Cash. Ne dorim persoane cu...
Deloitte Audit Student Academy Case Studies Days is a great fit for students who are looking to get a one-day real life experience within an audit company. When: 14th of December Location: Deloitte During the day spend with Deloitte Audit team, you will: Participate in a mix of technical and soft skills modules designed to enhance...
-
Eveniment pentru profesori: Eveniment pentru studenti: Join Zoom Meeting https://ase.zoom.us/j/6813792868?pwd=UnhoelZSb0UrUzBxUzNRK2FhWTB2dz09 Meeting ID: 681 379 2868 Passcode: 1234...
In acest an, faza nationala a competitiei de planuri de afaceri din cadrul Olimpiadei Nationale a Economistilor in Formare (ONEF) 2022 se va desfășura la Facultatea de Business din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj Napoca, în perioada 8 – 11 decembrie 2022. Mai multe informatii despre competitie pot fi consultate in Regulament (atasa...
-
Digitalizarea interacțiunii dintre studenți și facultate Contribuie la promovarea facultăţii CIG, la îmbunătăţirea comunicării prin canale media şi la modul de prezentare a informaţiilor pe site! Vino cu un proiect de web design pentru site-ul facultăţii Investighează eficienţa canalelor de comunicare cu studenţii Analizează modurile de promovare a...
-
Biroul Erasmus organizeaza vineri de la ora 11:00, pe Zoom, o sesiune de informare privind mobilitățile Erasmus+ de studii și plasament. Coordonatele Zoom: Join Zoom Meeting https://ase.zoom.us/j/6813792868?pwd=UnhoelZSb0UrUzBxUzNRK2FhWTB2dz09 Meeting ID: 681 379 2868 Passcode: 1234...
Fișele disciplinelor se pot accesa la această adresa: Fise discipline...
Prof. univ. dr. IONESCU-FELEAGĂ Liliana Prof. univ. dr. PĂUNICĂ Mihai Prof. univ. dr. ANGHEL Ion Prof. univ. dr. MIHAI Florin Prof. univ. dr. CALU Daniela Artemisa Prof. univ. dr. CARAIANI Chirața Prof. univ. dr. STOICA Florentina Camelia Prof. univ. dr. DUMITRU Mădălina Prof. univ. dr. SĂCĂRIN Marian Prof. univ. dr. GHEORGHE Mirela Prof. univ. dr....
Fundatia Leaders, partener al facultatii CIG, va invita să participati gratuit la programele Garrett Motion (ldrs.me/innovator) și London Stock Exchange Group (leaders.ro/bucuresti). Ambele programe au scopul de a le dezvolta tinerilor competențe necesare mai apoi în cariera lor, precum comunicare, lucru în echipă, time management și management de ...
-
Competitia regionala pentru studenti Test your CFO Skills – 21 noiembrie – invitam studentii de la licenta anul 3 si master anul I/II. Participarea este gratuita si va trimit linkul si invitatia pentru inscriere: https://bit.ly/TestyourCFOSkills2022 In data de 26 octombrie vom organiza o noua editie a targului virtual de cariere ACCA, ...
-
Programul Fulbright Visiting Scholar oferă burse în anul academic 2023/2024 cadrelor didactice și cercetătorilor din universități, centre și institute de cercetare, care sunt interesate/interesați să predea sau să realizeze studii și cercetări în mediul academic american. Data limită de înscriere pentru acest program este 7 noiembrie 2022. Candida...
University of La Verne announces the Scholarship Notice of International Exchange Program in Business Strategy, Financial Decisions, Marketing Management, Project Management, Public Administration, Leading & Coaching and Business English for Undergraduate and Postgraduate Students. Advanced Topics in Business Strategy Advanced Topics in Financi...
Studenții anului I licență IF (Seriile română + seria de engleză) se pot prezenta pentru semnarea contractelor de studii si ridicarea legitimaţiilor de transport la Secretariatul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune, Clădirea Ion Angelescu, parter, După cum urmeaza : Joi- 29.09.2022- Ora 9,00 -grupa 604 Joi – 29.09.20...
-
Stimați colegi, Dragi studenți, Va invitam luni, 26 septembrie, ora 12:00 Amfiteatrul III, la Festivitatea de deschidere a anului universitar 2022-2023, organizată de Facultatea de Contabilitate și Informatica de Gestiune. Va dorim un an cu împliniri profesionale și sănătate!...
-
Concursul dorește să ofere o șansă de afirmare tinerilor români care cercetează evoluțiile socio-economice și politice contemporane, indiferent cărei școli de gândire aparțin și să îi promoveze în rândul specialiștilor de valoare. Premiul concursului „Costin Murgescu” este în valoare de 3000 euro, juriul putând acorda suplimentar mențiuni, în funcț...
Oferta educationala poate fi descarcata de aici. Metodologia de admitere poate fi descarcata de aici....
CERERE REINMATRICULARE MASTERAT 2022-2023 CIG CERERE ÎNSCRIERE AN SUPLIMENTAR MASTERAT 2022-2023 CIG CERERE ÎNSCRIERE AN SUPLIMENTAR LICENTA 2022-2023 CIG CERERE RELUARE STUDII LICENȚĂ 2022-2023 CERERE REINMATRICULARE LICENTA 2022-2023 CIG CERERE TRANSFER ÎNTRE FACULTĂȚI DIN CADRUL ASE 2022-2023 CERERE TRANSFER DE LA CIG ID LA CIG IF ...
ÎNSCRIERI: 18-22 iulie 2024 (luni, 22 iulie, până la ora 16:00) Subiecte date la ADMITERE 2023: – Programe în limba română – Programul în limba engleză Subiecte date la ADMITERE 2021: – Programe în limba română – Programul în limba engleză...
-
ACCA will organize a new online edition of the Test your CFO Skills student competition on the 8th of July 2022 and we would like to invite your students to register, test their accounting knowledge and win cool prizes! Please find below and attached the official invitation and main conditions to apply. Participation is free of charge!...
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR ANULUI III LICENȚĂ IF RO+E!!!! SESIUNE DE RESTANTE VALABILĂ PENTRU ANUL III LICENȚĂ IF RO+E RO EN ID...
-
Deloitte ERDC este in cautare de proaspat absolventi sau studenti la masterat pentru un internship platit de 3 luni, cu posibilitatea de a obtine un job full-time. Detalii aici....
Program practica Deloitte – termen de aplicare 20 iunie Sunt disponibile 25 de locuri pentru studentii care termina acum anul I. Termenul de aplicare este 20 Iunie iar perioada de desfasurare este 4 – 15 Iulie la sediul nostru. Mai multe detalii gasiti aici....
-
Înscrierile vor avea loc în perioada 6-17 iunie pe platforma erasmus.ase.ro. Pot aplica și studenții care au restanțe la momentul înscrierii, cu condiția să fie integraliști la finalul sesiunilor de reexaminare din acest an universitar. Oferta de mobilități 22-23_iunie Calendar Erasmus iunie 2022 flyer INFO a doua selecție...
-
Ești student sau absolvent al programelor de masterat organizate de Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune și ești interesat să desfăsori un program de internship plătit, în perioada 01 iunie – 30 noiembrie 2022, în cadrul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF)? Click aici pentru toate detaliile, inclusiv condițiile de eligibi...
Prof. Sebastian Hoffmann, HHL Leipzig, Germania susţine în data de 5 mai, 16.30 – 17.30 în sala Constantin Barbulescu (et. 1 cladirea I. Angelescu) seminarul „Researching the lived experience: Ethnographic field research„....
Facultatea CIG organizează două evenimente în cadrul săptămânii internaţionale a ASE: 9 mai, 13.00 – 14.00 Sala 3M3 (eveniment organizat împreună cu Facultatea EAM) Prof. invitat: Prof. Mariya Peneva, Department of Natural Resources Economics, University of National and World Economy (UNWE), Bulgaria Prelegere: „Geographical Indications – E...
-
Dragi studenti, In cadrul parteneriatului incheiat intre Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune si Compania Kellogg, va invitam sa participati marti, 3 mai, ora 15:30, la activitatea Open Door in birourile Kellogg’s (in conditiile in care aceasta activitate nu se suprapune cu activitatile didactice/reprogramarile acestora). Informat...
MASTERAT ANALIZĂ FINANCIARĂ SI EVALUARE An I MASTERAT ANALIZĂ FINANCIARĂ SI EVALUARE An II CAIG RO AN I CAIG RO AN II CAIG EN AN I CAIG EN AN II CCE AN I CCE AN II CONCEPTE ȘI PRACTICI DE AUDIT LA NIV NATIONAL SI INTERNAȚIONAL An I CONCEPTE ȘI PRACTICI DE AUDIT LA NIV...
-
Fulbright Student Award, deadline 9 mai, 2022 (https://fulbright.ro/competition/2023-2024-fulbright-student-award/): pentru studii de masterat sau pentru cercetare la universitati americane, in orice disciplina (cu exceptia disciplinelor clinice), in anul academic 2023-2024 (anunt si pliant atasat);...
Înscrierea se realizează la departamentul la care se află profesorul coordonator, printr-un email trimis până pe 23 martie la adresa: dca@cig.ase.ro Departament Contabilitate şi Audit ioana.stan@cig.ase.ro Departament Informatică de Gestiune lili@ase.ro Departament Analiză şi Evaluare Economico-Financiară Informaţiile transmise sunt într-un ...
-
...
-
...
MASTERAT ANALIZĂ FINANCIARĂ SI EVALUARE An I MASTERAT ANALIZĂ FINANCIARĂ SI EVALUARE An II CAIG RO AN I CAIG RO AN II CAIG EN AN I CAIG EN AN II CCE AN I CCE AN II CONCEPTE ȘI PRACTICI DE AUDIT LA NIV NATIONAL SI INTERNAȚIONAL An I CONCEPTE ȘI PRACTICI DE AUDIT LA NIV...
Romana An I An II An III Engleza An I An II An III ID An I An II An III PROGRAMAREA SESIUNII DE RESTANȚĂ PENTRU DISCIPLINA MICROECONOMIE VALABILĂ PENTRU ANII II, III ȘI III SUPLIMENTAR 2021-2022...
ANUNȚ! În perioada 20.12.2021-07.01.2022 secretariatul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune va fi în CONCEDIU DE ODIHNĂ. Vă rugăm ca orice solicitare să fie trimisă pe e-mail începând cu data de 07 ianuarie 2022. Vă mulțumim! Vă dorim multă sănătate și sărbatori fericite alături de cei dragi!...
Evaluarea cadrelor didactice pentru semestrul 1, anul universitar 2021-2022 se desfasoara in perioada 6-19 decembrie 2021, pentru toate disciplinele indiferent de forma de evaluare (conform cu graficul activitatilor si cu hotararea nr.221/05.11.2021). La evaluare participa studentii din anul I, II si III LICENTA IF, ID si IFR precum si studentii di...
-
Contribuie la promovarea facultăţii CIG, la îmbunătăţirea comunicării prin canale media şi la modul de prezentare a informaţiilor pe site! Vino cu un proiect de web design pentru site-ul facultăţii Investighează eficienţa canalelor de comunicare cu studenţii Analizează modurile de promovare a facultăţii şi propune îmbunătăţiri Premii ASE*: premiul ...
EY is launching a new program dedicated to females: 👩 EY Corporate Finance School for females – a new educational project for female students who are interested in corporate finance and want to build a career in the Strategy and Transaction practice. 🤔 What’s it in for you? You will participate in special workshops and...
ECONOMICS SUMMER SCHOOL PROGRAM – JULY 26- AUGUST 9, 2020 ACCOUNTING AND FINANCE SUMMER SCHOOL PROGRAM – JULY 26 – AUGUST 9, 2020...
-
Facultatea de contabilitate și informatică de gestiune anunță ediția a II-a a „Turneului online de simulare de gestiune” în cadrul proiectului proiectului de practică POCU/626/6/13/131881, intitulat ”Dezvoltarea și consolidarea competențelor studenților prin stagii de practică în contabilitate și finanțe” Concursul se adresează studen...
-
Adunarea Generală a Asociației Facultăților de Economie din România (AFER) a aprobat organizarea fazei naționale a competiției de planuri de afaceri din cadrul Olimpiadei Naționale a Economiștilor în Formare (ONEF) 2021, în luna decembrie a.c., de către Facultatea de Business și Turism din cadrul ASE București.Faza locală din universitatea noastră ...
Pentru alegerea temei de disertație trebuie să completați formularul de mai jos, și sa-l trimiteți la adresa de mail aferentă departamentului ales. Data limita de trimitere este: 27.11.2021 CERERE-ALEGERE-TEMĂ-DISERTAȚIE.doc CERERE-ALEGERE-TEMĂ-DISERTAȚIE-ENGLEZA.doc Teme Analiză Teme Contabilitate și Audit Teme Informatică de Gestiune Cu acordul p...
Aici puteți descarca raportul final al comisiei de concurs: descarca...
Aici găsiți rezultatele evaluării dosarelor depuse pentru acordarea BURSEI DE PERFORMANȚĂ Rezultate...
-
On 26 October 2021 CIMA is organizing a virtual event for students from the Central and Eastern European region. Details here. ...
-
Iti doresti o cariera internationala de succes in finante-contabilitate si vrei sa afli in ce directie se va dezvolta acest domeniu in urmatorii ani? ACCA organizeaza cel mai mare Targ Virtual de Cariere European unde vor participa peste 130 de angajatori din 17 tari europene, plus vei avea acces si la sesiuni live cu resurse...
– targ virtual de cariere cu angajatori din mai multe tari din spatiul UE – 21 octombrie 2021. Inscrierea se face gratuit la adresa https://bit.ly/3oEh0P9. Daca studentii nu au CV-ul pregatit pot descarca un template chiar de pe site-ul nostru https://bit.ly/3o5hSdz – un webinar de cariera Your Career explained cu Serban Toader, f...
Aici puteți descarca raportul final al comisiei de concurs: descarca...
Studenții anului I (licență IF+ID și master), precum și studenții anilor II și III ID, se pot prezenta pentru semnarea contractelor de studii până în data de 15.11.2021 la Secretariatul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune, Clădirea Ion Angelescu, parter, în timpul programului de lucru cu studenții: MARȚI, MIERCURI, JOI – între...
-
Perioada plății taxei de școlarizare și a semnării contractelor a fost prelungită până pe data de 15 Noiembrie 2021,...
ASE, prin facultatea CIG, este membră în proiectul CEEPUS – Central European Network for Sustainable and Innovative Economy. Proiectul oferă posibilitatea studenţilor (mai ales de la masterat) şi profesorilor să efectueze mobilităţi la universităţi partenere din regiune. Lista universităţilor partenere poate fi găsită la adresa https://ceepus...
Licenta An I Seria A An I Seria B An I Seria C An I Seria D An II Seria A An II Seria B An II Seria C An II Seria D An III Seria A An III Seria B An III Seria C An III Seria D An III Seria E ID...
Ministerul Educaţiei, prin Agenţia de Credite şi Burse de Studii (www.roburse.ro), anunţă lansarea concursurilor naţionale pentru acordarea burselor de studii sau cercetare în străinătate, oferite de alte state în baza documentelor de colaborare bilaterală sau în mod unilateral, pentru anul universitar 2022/2023. Bursele sunt oferite elevilor, stud...
Stimati colegi, Dragi studenti, Va invitam luni, 27 septembrie, ora 12:00, la Festivitatea online de deschidere a anului universitar 2021-2022, organizată de Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune. Puteti viziona festivitatea online folosind link-ul: https://ase.zoom.us/j/89961254286?pwd=NkZaMUlLZ1dkLzFjUlFKaDFxeENHQT09 Va dorim un ...
ICAEW invites students on 28 – 30 September 2021 to a global Conference dedicated to university students. More details here....
Facultatea de Stiinte Economice si Administratie Publica din cadrul Universității Stefan cel Mare din Suceava, sub egida AFER, organizeaza in perioada 13 – 18 septembrie 2021, la Universitatea Stefan cel Mare din Suceava (13-14 septembrie 2021) si Cacica (15-18 septembrie 2021) o scoala de vara pentru studenti. Data limita de înscriere 27.08....
GRAFICUL ORGANIZĂRII ȘI DESFĂȘURĂRII EXAMENULUI DE LICENȚĂ – SESIUNEA SEPTEMBRIE 2021 GRAFICUL ORGANIZĂRII ȘI DESFĂȘURĂRII EXAMENULUI DE DISERTAȚIE – SESIUNEA SEPTEMBRIE 2021...
A N U N Ț ÎN PERIOADA 19-23 IULIE 2021 SE DEPUN CERERILE PENTRU MOBILITĂȚI DEFINITIVE (ÎNTRE FACULTĂȚI, DIN AFARA ASE, ÎNTRE FORME DE ÎNVĂȚĂMÂNT), REÎNMATRICULARE, ÎNSCRIEREA ÎN ANUL SUPLIMENTAR, PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2021-2022. EMAIL: secretariat@cig.ase.ro Mai multe detalii gasiti aici....
Studenții ASE București care doresc ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Național „Tabere Studențești” 2021 trebuie să completeze cererea-tip și să o depună la secretariatul facultății sau să o transmită la cereretabere@gmail.com, în perioada 6 – 11 iulie 2021 (până la ora 16:00). Puteți transmite orice întrebare, nelămurire, problemă le...
-
Pentru participare la eveniment accesați următorul link: Click here to join the meeting ...
AN I IF RO AN I IF EN AN II IF RO AN II IF EN AN III IF RO AN III IF EN AN I ID AN II ID AN III ID CAIG RO AN I CAIG EN AN I CPA AN 1 CI AN 1 CFEE AN 1 AFE AN 1 CCE...
Conferinta AMIS 2021 are loc in format virtual in 9-10 iunie 2021. Program......
Detalii...