×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

luni, 15 septembrie 2025 / Published in Avizier CIG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dragi studenți,

În perioada 15 – 26 septembrie (în data de 26 septembrie – până la ora 13:00), are loc depunerea, în format electronic, a dosarelor pentru obținerea burselor sociale aferente semestrului I al anului universitar 2025 – 2026.

Studenții facultății CIG vor depune dosarele pentru bursele sociale completând formularul disponibil aici: https://forms.gle/NDPMW6rNeHdzbWpT6

VĂ RUGĂM SĂ COMPLETAȚI CU MAXIMĂ ATENȚIE ACEST FORMULAR, ORICE INEXACTITATE POATE AFECTA ELIGIBILITATEA DOSARULUI DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ACORDAREA BURSEI SOCIALE.

Dosarul pentru bursă socială va conține:

  • Cererea tip
  • Acordul GDPR, COMPLETAT DE CATRE TOȚI MEMBRII FAMILILEI
  • Declarația pe propria răspundere privind veniturile nete încasate de membrii familiei în ultimele 12 luni (semptembrie 2024-august 2025)
  • Copii ale actelor de identitate pentru toți membrii familiei cu vârsta mai mare sau egală cu 14 ani; copie a certificatului de naștere pentru membrii familiei cu vârsta mai mică de 14 ani
  • Copii ale certificatului/certificatelor de deces ale părintelui/părinților (dacă este cazul)
  • Hotărârea privind darea în plasament (dacă este cazul)
  • Hotărârea judecătorească de divorț (dacă este cazul)

Dosarul pentru bursă medicală va conține:

  • Cererea tip
  • Acordul GDPR
  • Copie a actului de identitate
  • Certificat de la un medic de specialitate, altul decât medicul de familie, în care să se prezinte evoluția și tabloul clinic al problemei medicale de care suferă studentul
  • Adeverință medicală avizată de Cabinetul Medical MOXA

Formulare necesare pentru depunerea dosarelor de bursa socială/medicală se regăsesc la adresa: https://us.ase.ro/burse-sociale-si-medicale-2025-2026/

Reglementările privind acordarea burselor sociale se regăsesc în Metodologia privind acordarea burselor şi a altor forme de sprijin social pentru studenţii de la învăţământul cu frecvenţă în anul universitar 2024 – 2025 (art. 5) (❗valabilă până la publicarea Metodologiei pentru anul universitar 2025 – 2026).

 

 

 

luni, 08 septembrie 2025 / Published in Avizier CIG, Licenta

Stimați studenți,

Vă invităm să consultați Lista temelor de licență propuse pentru anul universitar 2025-2026 și să vă alegeți tema pentru lucrarea de licență completând Formularul Google – link aici (accesibil doar de pe contul Google de student @stud.ase.ro) la care atașați cererea de mai jos.

Cererea trebuie semnată doar de către studenți. Cererea în format word este aici: ⇒ Cerere licență 2026.

Vă amintim că fiecare student propune 2 teme din departamente diferite.

Temele propuse de departamentele facultății sunt atașate mai jos:

Departamentul-CA_Teme-licenta-EN-2026

Departamentul CA_Teme licenta RO – 2026

Departamentul IG_Teme licenta EN – 2026

Departamentul IG_Teme licenta RO – 2026

Departamentul_AEEF Teme licenta EN – 2026

Departamentul_AEEF Teme licenta RO – 2026

Termenul pentru completarea formularului Google form este 24 octombrie 2025.

Pentru elaborarea lucrării de licență, vă rugăm să consultați Ghidul lucrării de licență: Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE.

Pentru neclarități, vă rugăm să vă adresați secretariatelor departamentelor din care face parte coordonatorul lucrării de licență, începând cu data de 9 septembrie 2025.

Datele de contact ale secretariatelor departamentelor sunt:

  • Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Centrul de calcul, et. 5, sala 2519. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
  • Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
  • Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.

Programul de consultații și datele de contact ale coordonatorilor vor fi disponibile la avizierele departamentelor după data de 29 septembrie 2025.

Succes!

Stimați studenți,

Vă invităm să vă înscrieți la BDO Academy – Ediția a V-a, un program dedicat aprofundării cunoștințelor și înțelegerii perspectivelor de carieră în domeniul consultanței financiar-contabile.

📅 Perioada: 22–26 septembrie 2025
Interval orar: 10:00 – 12:30
💻 Format: online
🎯 Număr de locuri: 50

Tematici principale:

  • studii de caz și perspective practice din activitatea unei firme de consultanță;
  • prezentarea profesiilor de expert contabil, auditor, consultant fiscal și analist de business;
  • orientare și claritate în alegerea parcursui profesional.

📌 Termen limită pentru înscrieri: 18 septembrie 2025
🔗 Înscrieri și detalii suplimentare: https://www.bdo.ro/ro-ro/microsites/bdo-academy/

miercuri, 03 septembrie 2025 / Published in Events and News

Faculty members and researchers from Romania are invited to apply for the Fulbright Visiting Scholar Program, which offers opportunities for research or teaching at U.S. universities during the 2026–2027 academic year.

📌 Application deadline: November 5, 2025: https://fulbright.ro/competition/2026-2027-visiting-scholar-program/

Fulbright Scholar 2026-2027

TOP