×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

marți, 18 noiembrie 2025 / Published in Avizier CIG

Dragi studenți,

Vă invităm să aplicați pentru Business & Policy Accelerator Hub, organizat de Agenția de Finanțare a Învățământului Superior – UEFISCDI. Veți beneficia de un program intensiv de formare care vă oferă oportunitatea de a dezvolta competențe antreprenoriale și de policy design, aplicate direct în contexte reale.

Programul vă oferă un cadru interdisciplinar în care puteți lucra pe teme actuale legate de dezvoltare durabilă, tranziție verde, inovație în administrație și politici publice pentru România și Europa.

 Aplică acum:

Formularul de înscriere: https://forms.gle/Y7N1iaun6CWvP5Go6

De ce să aplici?

  • Îți dezvolți competențe antreprenoriale și de policy design
  • Lucrezi interdisciplinar și aplici teoria în practică
  • Creezi soluții cu impact real pentru România și Europa

Ce vei primi?

  • Training practic (workshopuri + bootcamp)
  • Mentorat cu experți
  • KIT de lucru (ghiduri, canvas-uri, template-uri)
  • Feedback iterativ și sprijin pe tot parcursul programului
  • Certificat de participare
  • Abilități de pitching în fața experțilo
  • Oportunități de networking & internships

Teme exploratorii

  • Politici coerente pentru dezvoltare durabilă
  • Inteligență artificială etică și responsabilă
  • Participare civică și incluziune socială
  • Comunicare publică, transparență și încredere
  • Laboratoare de inovare și învățare instituțională
  • Finanțare multianuală și portofolii de inovare
  • Guvernanță experimentală și anticipativă

Etapele programului @ASE

Ziua 1 – Formare: Introducere și orientare
3 decembrie 2025 | 12:30–15:00

Ziua 2 – Bootcamp: Lucru aplicat
10 decembrie 2025 | 12:30–15:00

Ziua 3 – Pitching: Prezentarea rezultatelor
11 decembrie 2025 | 14:00–16:30

Cine poate aplica?

Studenți de licență, master & doctorat, cu vârste între 18 și 29 ani
Locuri disponibile: 30

 Aplică acum:

Formularul de înscriere: https://forms.gle/Y7N1iaun6CWvP5Go6

Program organizat de UEFISCDI, în cadrul proiectului PEO „Adaptarea ofertei educaționale la solicitările pieței muncii prin fundamentarea politicilor din domeniu pe bază de date” – MySMIS 321003.

luni, 17 noiembrie 2025 / Published in Avizier CIG, Events and News, Licenta

(RO) Ești student la programul de licență Contabilitate și Informatică de Gestiune?

ACCA a pregătit pentru tine o bursă prin intermediul cărora vei beneficia de reduceri exclusive la înregistrare, echivalări și taxa anuală de student în primul an de studii!

Mai multe detalii sunt disponibile aici:

Bursa ACCA Accelerate (destinată studenților din anul II și III de studii – program licență)

⏰ Webinar – Wednesday, 26 November 2025

 

(EN) Are you a student in the Accounting and Management Information Systems bachelor’s program?

ACCA has prepared a scholarship for you, through which you will benefit from exclusive discounts on registration, equivalencies, and the annual student fee in your first year of study!

More details are available here:

ACCA Accelerate Scholarship (for students in their second and third years of study – bachelor’s program)

⏰ Webinar – Wednesday, 26 November 2025

luni, 17 noiembrie 2025 / Published in activitate didactică, Avizier CIG, Events and News, Master

(RO) Stimați studenți,

Vă invităm să consultați temele propuse pentru lucrarea de disertație. Temele au rol orientativ.

Program de masterat AFE – Teme disertatie Masterat AFE 2026

Program de masterat CAIG EN – Teme disertatie Masterat CAIG EN 2026

Program de masterat CAIG RO – Teme disertatie Masterat CAIG RO 2026

Program de masterat CCE – Teme disertatie Masterat CCE 2026

Program de masterat CFEE – Teme disertatie Masterat CFEE 2026

Program de masterat CI – Teme disertatie Masterat CI 2026

Program de masterat CPA – Teme disertatie Masterat CPA 2026

Program de masterat IG – Teme disertatie Masterat IG 2026

Cererea pentru alegerea temei și a coordonatorului este disponibilă, în format editabil, aici: RO-_-EN-_Cerere-alegere-tema-Disertatie-Application-form -_sesiune iulie 2026_

Cererea NU trebuie semnată de coordonator.

Cererea completată se încarcă aici: LINK

Termenul pentru încărcarea cererii este 30 noiembrie 2025.

Orice neclaritate se discută cu secretariatele departamentelor ale căror date de contact sunt:

  • Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Mihai Eminescu, sala 1016, parter. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
  • Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Mihai Eminescu, sala 1018, parter. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
  • Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Mihai Eminescu, etaj 1, sala 1104. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.

Succes!

(EN) Dear students of master programs,

Please consult the themes proposed by professors for dissertation.

Master programme CAIG EN – Teme disertatie Masterat CAIG EN 2026

The form, in word format, is available here: RO-_-EN-_Cerere-alegere-tema-Disertatie-Application-form -_sesiune iulie 2026_

Submit your form until November 30th, here: LINK

The addresses of administrative offices and working hours are:

  • FINANCIAL ANALYSIS AND VALUATION Department – Clădirea Mihai Eminescu, room 1016, ground flour. Schedule: Monday – Thursday: 9.00 – 14.00; Friday: 9.00-12.00. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
  • ACCOUNTING AND AUDITING Department – Clădirea Mihai Eminescu, room 1018, ground flour. Schedule: Monday – Thursday: 9.00 – 14.00; Friday: 9.00-12.00. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
  • MANAGAMENT INFORMATION SYSTEM Department – Clădirea Mihai Eminescu, level 1, room 1104. Schedule: Monday – Thursday: 9.00 – 14.00; Friday: 9.00-12.00. Tel. 021.319.19.00, interior 382.

Good luck!

luni, 17 noiembrie 2025 / Published in Avizier CIG

În perioada 𝟏𝟕.𝟏𝟏-𝟎𝟕.𝟏𝟐.𝟐𝟎𝟐𝟓, vă invităm să luați parte la 𝐄𝐯𝐚𝐥𝐮𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐒𝐚𝐭𝐢𝐬𝐟𝐚𝐜ț𝐢𝐞𝐢 𝐕𝐢𝐞ț𝐢𝐢 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧ț𝐞ș𝐭𝐢, un demers esențial pentru a înțelege nevoile voastre, începând de la procesul de admitere, și comunicare a informațiilor, până la burse, profesori, examene și alte aspecte care influențează parcursul universitar.

Exprimă-ți părerea accesând formularul următor: https://forms.gle/ZE9ANdXehSd4UcSb8 .

Chestionarul este 𝐚𝐧𝐨𝐧𝐢𝐦, ușor de completat și reprezintă primul pas spre schimbările de care avem nevoie.

TOP