
Stimați studenți,
Vă invităm să consultați rezultatele analizei cererilor privind coordonatorul lucrării de licență, etapa a II-a, accesând linkurile de mai jos:
CIG IF RO & CIG ID – 2025-2026 – CIG RO – Repartizare 2
CIG IF EN – 2025-2026 – CIG EN – Repartizare 2
Orice neclaritate se va discuta, direct, la secretariatele departamentelor, ale căror date de contact sunt:
- Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Mihai Eminescu, sala 1016, parter. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
- Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Mihai Eminescu, sala 1018, parter. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
- Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Mihai Eminescu, etaj 1, sala 1104. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.
Ghidul elaborării Lucrării de licență este disponibil aici: Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE
SUCCES!


Dragi studenți,
Academia de Studii Economice din București, prin facultățile Management, Contabilitate și Informatică de Gestiune și Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori, anunță lansarea proiectului „Investește în educația TA! FII TU PRIMUL și demonstrează că poți! – FII_TU 1”, finanțat prin Programul Educație și Ocupare, Prioritatea P6 „Prevenirea părăsirii timpurii a școlii și creșterea accesului și a participării grupurilor dezavantajate la educație”.
Proiectul oferă sprijin educațional personalizat pentru 185 de elevi și 170 de studenți aflați în risc de abandon, din medii dezavantajate.
Proiectul este implementat în parteneriat cu Liceul Teoretic „Alexandru Ghica” Alexandria, Liceul Tehnologic „Virgil Madgearu” Roșiori de Vede și Liceul Economic „Alexandru Ioan Cuza” Piatra Neamț.
Printre rezultatele și activitățile principale se numără:
- planuri remediale și pachete de sprijin educațional pentru 185 de elevi;
- planuri personalizate de sprijin și pachete dedicate pentru 170 de studenți, în vederea finalizării studiilor universitare (ISCED 5–6);
- activități de consiliere și orientare în cariera academică (portofolii de consiliere, evenimente de tip „Orientation Days”);
- workshopuri și evenimente dedicate egalității de șanse, nediscriminării și prevenirii consumului de alcool și droguri;
- acțiuni de voluntariat și proiecte de comunicare;
- constituirea unei rețele de suport pentru diminuarea abandonului universitar și elaborarea unui protocol de acțiune pentru promovarea egalității, nediscriminării și dezvoltării durabile;
- înființarea unui Punct Unic de Acces la Studiile Universitare (PUASU) destinat studenților cu dizabilități și realizarea unui studiu privind nevoile specifice ale acestora;
- elaborarea unei proceduri interne privind accesibilizarea programelor educaționale.
📄 Comunicatul de presă integral al proiectului poate fi consultat aici….
Dragi studenți,
Vă invităm să aplicați pentru Business & Policy Accelerator Hub, organizat de Agenția de Finanțare a Învățământului Superior – UEFISCDI. Veți beneficia de un program intensiv de formare care vă oferă oportunitatea de a dezvolta competențe antreprenoriale și de policy design, aplicate direct în contexte reale.
Programul vă oferă un cadru interdisciplinar în care puteți lucra pe teme actuale legate de dezvoltare durabilă, tranziție verde, inovație în administrație și politici publice pentru România și Europa.
Aplică acum:
Formularul de înscriere: https://forms.gle/Y7N1iaun6CWvP5Go6
De ce să aplici?
- Îți dezvolți competențe antreprenoriale și de policy design
- Lucrezi interdisciplinar și aplici teoria în practică
- Creezi soluții cu impact real pentru România și Europa
Ce vei primi?
- Training practic (workshopuri + bootcamp)
- Mentorat cu experți
- KIT de lucru (ghiduri, canvas-uri, template-uri)
- Feedback iterativ și sprijin pe tot parcursul programului
- Certificat de participare
- Abilități de pitching în fața experțilo
- Oportunități de networking & internships
Teme exploratorii
- Politici coerente pentru dezvoltare durabilă
- Inteligență artificială etică și responsabilă
- Participare civică și incluziune socială
- Comunicare publică, transparență și încredere
- Laboratoare de inovare și învățare instituțională
- Finanțare multianuală și portofolii de inovare
- Guvernanță experimentală și anticipativă
Etapele programului @ASE
Ziua 1 – Formare: Introducere și orientare
3 decembrie 2025 | 12:30–15:00
Ziua 2 – Bootcamp: Lucru aplicat
10 decembrie 2025 | 12:30–15:00
Ziua 3 – Pitching: Prezentarea rezultatelor
11 decembrie 2025 | 14:00–16:30
Cine poate aplica?
Studenți de licență, master & doctorat, cu vârste între 18 și 29 ani
Locuri disponibile: 30
Aplică acum:
Formularul de înscriere: https://forms.gle/Y7N1iaun6CWvP5Go6
Program organizat de UEFISCDI, în cadrul proiectului PEO „Adaptarea ofertei educaționale la solicitările pieței muncii prin fundamentarea politicilor din domeniu pe bază de date” – MySMIS 321003.
(RO) Ești student la programul de licență Contabilitate și Informatică de Gestiune?
ACCA a pregătit pentru tine o bursă prin intermediul cărora vei beneficia de reduceri exclusive la înregistrare, echivalări și taxa anuală de student în primul an de studii!
Mai multe detalii sunt disponibile aici:
Bursa ACCA Accelerate (destinată studenților din anul II și III de studii – program licență)
⏰ Webinar – Wednesday, 26 November 2025
(EN) Are you a student in the Accounting and Management Information Systems bachelor’s program?
ACCA has prepared a scholarship for you, through which you will benefit from exclusive discounts on registration, equivalencies, and the annual student fee in your first year of study!
More details are available here:




