×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

joi, 18 ianuarie 2024 / Published in -, Anunțuri-Didactic

Studenții ASE București care doresc ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Național „Tabere Studențești” 2024 trebuie să completeze cererea-tip și declarația de consimțământ și să le depună la cereretabere@gmail.com, în perioada 19 – 23 ianuarie 2024 (până la ora 13:00).

Conform “Art. 4.(1) Beneficiarii de locuri gratuite în taberele studențești, în perioada vacanțelor de vară și de iarnă, în limita fondurilor bugetare aprobate și a numărului de locuri aferente pe universități, sunt studenții care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:

a) Sunt înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, la programul de studii universitare de licență, la programul de studii universitare de masterat și doctorat;

b) Sunt integraliști respectiv au promovat examenele la toate disciplinele de studiu din anul anterior de școlarizare și au promovat examenele la toate disciplinele în sesiunea de iarnă, în cazul studenților din anul I;

c) Sunt studenți în vârstă de până la 35 de ani în conformitate cu prevederile art.2, alin.2, lit.a) din Legea tinerilor nr.350/2006,cu modificările și completările ulterioare;

(2) În cazul categoriilor de studenți cazuri sociale și studenți care activează în cadrul CCS/CCSS Tei și ai Federațiilor Studențești, criteriul de student integralist nu se aplică, ierarhizarea acestora făcându-se exclusiv pe baza criteriilor sociale, respectiv a criteriilor de selecție specifice.

(3) Studenții care se află în an terminal pot beneficia de loc gratuit în taberele studențești, chiar dacă au susținut toate examenele privind finalizarea studiilor.”

Puteți transmite orice întrebare, nelămurire, problemă legată de repartizarea locurilor de tabără la cereretabere@gmail.com.

Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați Metodologia privind organizarea taberelor studentesti.

Alte informatii:

Repartizarea locurilor pe facultăți

Calendar

Componenta comisiei de selecție a studenților beneficiari și a comisiei de soluționare a contestațiilor

LISTA CU STUDENTII CARE AU DEPUS CERERE PENTRU OCUPAREA UNUI LOC ÎN CADRUL PROGRAMULUI NAȚIONAL “TABERE STUDENȚEȘTI” IARNĂ  2024

PROCES VERBAL de selecție cu studenții ce vor beneficia de locuri în Programul Național „Tabere studențești”  – IARNĂ 2024

PROCES VERBAL de selecție cu studenții aflați pe listele de rezervă în Programul Național „Tabere studențești” – IARNĂ 2024

LISTA FINALĂ CU STUDENȚII BENEFICIARI DE LOCURI ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL TABERE STUDENȚEȘTI -IARNĂ 2024

STUDENȚII AFLAȚI PE LISTA DE REZERVE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL TABERE STUDENȚEȘTI -IARNĂ 2024

LISTA CU STUDENȚII BENEFICIARI AI TABERELOR, LOCAȚIILE ȘI PERIOADELE DE DESFĂȘURARE

Ești student în anul II de studii, ciclul licență sau masterat, la CIG ASE și ești interesat de desfășurarea unui stagiu de practică la KPMG?

Dacă răspunsul este DA, atunci consultă detaliile de aici… Încarcă-ți CV-ul accesând link-ul și pregătește-te de o super experiență de practică in cadrul companiei KPMG în Romania!


Despre stagiul de practică

Compania KPMG în România derulează un program de practică organizat în cadrul departamentului Audit Delivery Academyadresat studenților din anul 2 (program de licență) sau studenților înscriși în cadrul programelor de masterat, care vor forma noua generație de auditori juniori sau consultanți fiscali. 

KPMG pune la dispoziția studenților un stagiu de practică în care științele din domeniile economiei dobândite în facultate sunt aplicate practic în combinație cu metodologii noi și programe de automatizare a proceselor. Acest stagiu de practică se desfășoară într-un mediu multicultural, dinamic, unde profesioniștii KPMG lucrează în colaborare cu clienți, membrii conducerii executive, membrii consiliilor de administrație, reprezentanții organismelor de reglementare și ai mediului academic pentru a înțelege mediul de afaceri în continuă schimbare.

Ideea de bază programului de practică: KPMG își propune să ofere sesiuni de training si workshop-uri aplicate ce îi vor ajuta pe practicanți să se pregatească pentru cariera în domeniul auditului financiar sau consultanței fiscale.

Cum poți aplica?

  • Dacă ești interesat să îţi desfăşori stagiul de practică în cadrul departamentului Audit Delivery Academy al companiei KPMG, poţi aplica chiar acum, încărcându-ți CV la următorul link:

Stagiu de practică 2024 @KPMG in Romania   – KPMG Romania (talentlyft.com)

  • CV-ul poate avea orice format dorești, și poate fi redactat fie în limba română, fie în limba engleză și să nu aibă mai mult de o pagina.
  • Vei avea de răspuns la întrebarea: De ce îți dorești un stagiu de practică la KPMG? Ne dorim un răspuns scurt, clar și concins – care să ne convingă;
  • Perioada de depunere a CV-urilor este: 25 februarie 2024.

Dacă ai și alți colegi care ar fi interesați de un super stagiu de practică, îi poți încuraja să își depună CV-urile.  #comeasyouare #KPMGRomania #stagiudepracticaKPMG #makeyourmark

Mazars în România dă startul înscrierilor pentru programele de practică din acest an universitar!

Să ne cunoaștem mai întâi! Cu o experiență de aproape 30 de ani pe piața din România, echipa noastră cu peste 350 de profesioniști oferă servicii de audit, consultanță fiscală, contabilitate, salarizare și sustenabilitate, personalizate pentru fiecare client. Însă, dincolo de profesionalismul care ne caracterizează, grija pentru oamenii noștri și pentru dezvoltarea lor personală și profesională ne ghidează orice acțiune, construind un mediu care încurajează colaborarea, creativitatea și învățarea continuă.

Ce am pregătit pentru tine? Stagii de practică, în echipele noastre de taxe si audit, cu un program flexibil, de 4-6 ore, dedicate studentilor din programele de licență, anul II, dar și internshipuri plătite în echipa de contabilitate, în cazul în care studiezi deja la master. Ți-am captat atenția? Trimite-ne CV-ul tău la adresa hr.ro@mazars.ro, alături de orice întrebare sau curiozitate. Toate oportunitățile de mai sus vin cu șansa de a obține un rol full-time în echipa noastră.

Vino să scrii restul poveștii tale alături de noi – te așteaptă aici prieteni pe care încă nu i-ai cunoscut!

joi, 14 decembrie 2023 / Published in Avizier CIG, Master

Stimați studenți,

Vă invităm să consultați Repartizarea cererilor de disertație pe coordonatori.

DCA – Repartizare Masterat AFC – 2023

DCA – Repartizare Masterat CAIG EN – 2023

DCA – Repartizare Masterat CAIG RO – 2023

DCA – Repartizare Masterat CCE – 2023

DCA – Repartizare Masterat CFEE – 2023

DCA – Repartizare Masterat CI – 2023

DCA – Repartizare Masterat CPANNI – 2023

DCA – Repartizare Masterat IG – 2023

DIG – Repartizare Masterat – Business Services – 2023-2024

DIG – Repartizare Masterat – CAIG EN – 2023-2024

DIG – Repartizare Masterat – CAIG RO – 2023-2024

DIG – Repartizare Masterat – CCE – 2023-2024

DIG – Repartizare Masterat – Informatica de Gestiune (IG) – 2023-2024

DAEEF – Repartizare Masterat 2023-2024

În elaborarea lucrării se vor avea în vedere recomandările din Ghidul Lucrării de licență/disertație, care poate fi consultat mai jos:

RO: Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE

EN: GUIDELINES for elaboration of Bachelor – Master thesis

În cazul în care sunt necesare modificări, vă rugăm să vă adresați secretariatului facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune în timpul programului de lucru cu studenții (Marti, Miercuri, Joi intre orele 12:00-14:00; Luni și Vineri nu se lucrează cu publicul) sau pe email la adresa: secretariat@cig.ase.ro.

Conform Regulamentului privind organizarea și desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat, anul universitar 2023-2024, se pot efectua următoarele modificări ale temelor:

Art. 9 (2) În situații bine întemeiate, cu cel puțin două luni înainte de data de susținere a examenului de finalizare a studiilordecanul facultății poate aproba, cu avizul coordonatorului științific al lucrării, solicitarea de modificare a titlului lucrării de licență, cu condiția menținerii temei cadru inițiale.

Art. 9 (3) În cazul în care, între conducătorul știinţific și student apar divergenţe de colaborare, înainte cu cel puțin trei luni de data susţinerii examenului de finalizare a studiilordecanul poate desemna alt conducător știinţific.

Programul consultatiilor se regaseste in documentele atasate mai jos:

Departamentul Analiza Financiara – Consultatii cadre didactice – 2023-2024 – Sem II

Departamentul Contabilitate – Consultatii cadre didactice – 2023-2024 – Sem II

Departamentul Informatica de Gestiune – Consultatii cadre didactice – 2023-2024 – Sem II

TOP