×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

marți, 30 aprilie 2024 / Published in Avizier CIG, Licenta, Master

Stimați studenți,

 În perioada 6-19 MAI 2024, se desfășoară evaluarea cadrelor didactice pentru semestrul 2, anul universitar 2023-2024, pentru toate disciplinele indiferent de forma de evaluare (conform cu graficul activitatilor si cu hotararea nr.221/05.11.2021).

La evaluare participă studenții din anul I, II si III LICENȚĂ IF, ID si IFR, precum și studenții din anul I și anul II MASTERAT.

Codurile pentru evaluare vor fi afisate in pagina personala a studentului in data de 6 MAI 2024 ora 8:00, in sectiunea „Evaluare Cadre Didactice”. Acestea sunt generate aleatoriu prin intermediul mijloacelor automatizate de trimitere a mesajelor electronice si asigura deplina anonimitate a respondentului.

Adresa aplicației este afisată în pagina personală a studentului.

https://campus.ase.ro/evaluare_CD_ASE/index.asp

duminică, 28 aprilie 2024 / Published in activitate didactică, Avizier CIG, Licenta, Master, Sesiune examene
miercuri, 24 aprilie 2024 / Published in Evenimente, Evenimente în imagini, Relații internaționale

În lunile martie şi aprilie trei grupuri de studenţi din cadrul Facultăţii de Contabilitate şi Informatică de Gestiune au vizitat universităţi partenere cu mobilităţi Erasmus + de scurtă durată. Mobilităţile au avut loc la Indiana University, Kelley School of Business, SUA (profesor coordinator al vizitei Prof. univ. dr. Cătălin Albu) (6 studenţi de la programele cu predare în limba engleză), Cracow University of Economics, Polonia (profesor însoţitor Prof. univ. dr. Mădălina Dumitru) (13 studenţi) şi Prague University of Economics and Business, Cehia (profesor însoţitor Conf. univ. dr. Mirela Nichita) (8 studenţi). Studenţii au apreciat mobilitatea de scurtă durată, activităţile educaţionale şi sociale, participând cu entuziasm la aceste activități.

Puteti citi stirea aici: CIG Erasmus.

 

Societatea de avocati Stancu, Rachitan si Asociatii are deschisa o pozitie de internship in cadrul Departamentului de Reporting, pentru un student cu abilitati in gestionarea bazelor de date.

Programul este flexibil, intre orele 10:00 – 18:00.

Principalele responsabilitati:

  • ⁠Analiza datelor si informatiilor pentru a elabora rapoarte privind portofoliul administrat;
  • Verificarea corectitudinii datelor inregistrate in sistemul informatic comparativ cu documentele scriptice;
  • ⁠Solicitarea si verificarea informatiilor furnizate de catre clienti.

Cerinte:

  • Cunostinte avansate in utilizarea MS Office, in special Excel;
  • ⁠Abilitati excelente de comunicare;
  • ⁠Atentie la detalii, cu capacitate de analiza si sinteza;
  • ⁠Capacitate de gestionare si finalizare a sarcinilor;
  • Grad ridicat de autonomie in structurarea si organizarea propriilor sarcini;
  • ⁠Integritate, initiativa, adaptabilitate, seriozitate si corectitudine;
  • Spirit de echipa.

Ne-ar placea sa te alaturi echipei noastre!
Iti asteptam CV-ul pe email office@stancu-rachitan.ro

 

 

TOP