×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

duminică, 11 mai 2025 / Published in Avizier CIG, Events and News

Evaluarea cadrelor didactice pentru semestrul al doilea, anul universitar 2024-2025 se desfășoară în perioada 12-23 MAI 2025, pentru toate disciplinele indiferent de forma de evaluare (conform cu Graficul Activităților și cu Hotărârea nr.221/05.11.2021).

La evaluare participă studenții din anul I, II și III LICENȚĂ IF, ID și IFR precum și studenții din anul I și II MASTERAT.

Codurile pentru evaluare vor fi afișate în pagina personală a studentului în data de 12 MAI 2025, ora 8:00, în sectiunea „Evaluare Cadre Didactice„.

Acestea sunt generate aleatoriu prin intermediul mijloacelor automatizate de trimitere a mesajelor electronice și asigură deplina anonimitate a respondentului.

Adresa aplicației este afișată în pagina personală a studentului, dar poate fi accesată și de aici: https://campus.ase.ro/evaluare_CD_ASE/index.asp

 


 

The evaluation of the teaching staff for the second semester, academic year 2024-2025 will take place between 12-23 MAY 2025, for all subjects regardless of the evaluation form (according to the Schedule of Activities and the Decision no.221/05.11.2021).

Students of the first, second and third year of Bachelor IF, ID and IFR as well as students of the first and second year of Master’s degree will participate in the assessment.

The codes for the evaluation will be posted on the student’s personal page on MAY 12, 2025, at 8:00 am, in the section „Evaluation of Teaching Staff”.

These codes are randomly generated through automated means of e-mailing and provide complete anonymity to the respondent.

The address of the application is displayed on the student’s personal page, but can also be accessed here: https://campus.ase.ro/evaluare_CD_ASE/index.asp

vineri, 09 mai 2025 / Published in Avizier CIG, Licenta, Master

Stimați studenți,

Vă invităm să consultați Programarea examenelor aferente semestrului al II-lea al anului universitar 2024-2025.

Succes!

CIG IF RO

Programarea examenelor – CIG IF RO, Anul I, sem II

Programarea examenelor – CIG IF RO, Anul II, sem II

Examen Discipline optionale: Anunt Repartizare Examen PIFC_anul II CIG_10 iunie 2025

Programarea examenelor – CIG IF RO, Anul III, sem II

Modificare sală de examen – Disciplina Contabilitatea instituțiilor de credit

    • Seria B – Sala 2103 – grupele: 649, 650, 651 și Sala 2104 – grupele: 652, 653
    • Seria C – Amfiteatrul II

Modificare sală de examen – PENTRU ANII III,III SUPLIMENTAR  – Finanțele întreprinderii Comisia de evaluare: Prof.Vintilă G., Prof. Gherghină Ș., Prof. Semenescu – Curmei A.

    • Sala 2103 (în loc de sala 0319)

Restante Ed. Fizică

SESIUNE RESTANTE AN I si ANUL II – 2025

EDUCAȚIE FIZICĂ SESIUNE RESTANTE AN III – 2025 EDUCAȚIE FIZICĂ

CIG IF EN

Programarea examenelor – CIG IF EN, Anul I, Anul II, Anul III, sem II – v2

Classroom changed – CIG EN, 2nd Year

Dear students,

The Marketing exam will take place in classroom 2103!

Good luck!

CIG ID
Programarea examenelor – CIG ID, Anul I, sem II

Programarea examenelor – CIG ID, Anul II, sem II

Programarea examenelor – CIG ID, Anul III, sem II

CIG MASTERAT

Programarea examenelor – CIG MS AFE, Anul I, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS AFE, Anul II, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CAIG EN, Anul I, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CAIG EN, Anul II, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CAIG RO, Anul I, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CAIG RO, Anul II, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CCE, Anul I, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CCE, Anul II, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CFEE, Anul I, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CFEE, Anul II, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CI, Anul I, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CI, Anul II, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CPA, Anul I, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS CPA, Anul II, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS IG, Anul I, sem II – 2024-2025

Programarea examenelor – CIG MS IG, Anul II, sem II – 2024-2025

Cu ocazia celei de-a X-a ediții a BUES International Week, în cadrul activităților organizate de Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune, prin intermediul Centrului de Studii în Contabilitate și Informatică de Gestiune și Școala Doctorală Contabilitate a avut loc competiția InSPiR2eS Global Pitching Research Competition 2025 (IGPRC2025): BUES Chapter.

Evenimentul a fost moderat de domnul profesor Robert Faff, afiliat Corvinus University of Budapest (Ungaria), UQ Business School și Bond Business School (Australia).

Competiția s-a desfășurat în cadrul parteneriatului dintre Academia de Studii Economice din București și sponsorii IGPRC2025: Corvinus University of Budapest, Elsevier și Asia-Pacific Applied Economic Association. Aceasta s-a adresat studenților masteranzi și doctoranzi ai Academiei de Studii Economice din București.

Câștigătorul etapei organizate în cadrul Academiei de Studii Economice este doctorandul și asistentul de cercetare Daniel-Marius Iordache, cu lucrarea: Is AI making work lonely? How AI agents transform workplace interactions?.

Felicitări, Daniel!


During the 10th edition of the BUES International Week, the InSPiR2eS Global Pitching Research Competition 2025 (IGPRC2025): BUES Chapter was held within the activities organized by the Faculty of Accounting and Management Information Systems, through the Research Center for Accounting and Management Information Systems Studies and the PhD School of Accounting.

The event was moderated by Prof. Robert Faff, affiliated with Corvinus University of Budapest (Hungary), UQ Business School, and Bond Business School (Australia).

The competition was organized as part of the partnership between the Bucharest University of Economic Studies and the IGPRC2025 sponsors: Corvinus University of Budapest, Elsevier and Asia-Pacific Applied Economic Association. It was addressed to master and PhD students of the Bucharest University of Economic Studies.

The winner of the phase organized within the Bucharest University of Economic Studies is the PhD student and research assistant Daniel-Marius Iordache, for his research project: Is AI making work lonely? How AI agents transform workplace interactions.

Congratulations, Daniel!

 


 

miercuri, 07 mai 2025 / Published in Avizier CIG, Relații internaționale

În cadrul activităților organizate de Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune, prin intermediul Centrului de Studii în Contabilitate și Informatică de Gestiune, cu ocazia celei de-a X-a ediții a BUES International Week, domnul profesor Andrei Filip, din cadrul IESEG School of Management, a susținut o prezentare axată pe utilizarea inteligenței artificiale în cercetarea contabilă.

La eveniment au participat cadre didactice, tineri cercetători și doctoranzi, fiind creat cadrul unui dialog constructiv între invitat și audiență, în care au fost evidențiate atât oportunitățile, cât și provocările etice și metodologice.

Domnul profesor Andrei Filip este absolvent al Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune și menține o legătură strânsă cu facultatea noastră, revenind periodic pentru a susține prezentări și activități didactice, a participa la evenimente academice și a sprijini dezvoltarea profesională a studenților și a cadrelor didactice.


Within the activities organized by the Faculty of Accounting and Management Information Systems, through the Center for Accounting and Management Information Systems Studies, during the 10th edition of BUES International Week, IESEG School of Management Professor Andrei Filip delivered a presentation focused on the use of artificial intelligence in accounting research.

The event brought together academics, young researchers and PhD students, creating a framework for a constructive dialog between the guest and the audience, highlighting both the opportunities and the ethical and methodological challenges.

Professor Andrei Filip is an alumnus of the Faculty of Accounting and Management Information Systems and maintaining a close connection with our faculty, periodically returning to provide presentations and teaching activities, participate in academic events and support the professional development of students and faculty.

TOP