×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

marți, 23 martie 2021 / Published in Oportunități angajare

1. Cine suntem?
Cabot Transfer Pricing este o societate de consultanta fiscala specializata in preturile de transfer. A fost infiintata in anul 2011 si a furnizat de-a lungul timpului servicii de pregatire a dosarului de preturi de transfer, consultanta fiscala asociata preturilor de transfer si asistenta la control pentru mai bine de 300 de companii din grupuri locale si multinationale de societati. www.cabot-tp.ro
2. Ce căutăm?
Interni posibili viitori colegi, studenti pasionati de fiscalitate, contabilitate si administrarea afacerilor, entuziasti, curiosi, buni comunicatori, organizati, orientati catre rezultate, care nu se tem sa lucreze cu cifre, buni vorbitori de engleza.

3. Ce oferim?
Sustinere pentru realizarea documentelor cerute de facultate pentru practica, program flexibil, posibilitatea de a intelege principiile fiscalitatii si ale preturilor de transfer si cum functioneaza multinationalele. Pentru cei mai buni, si posibilitatea de angajare la finalul stagiului.

4. Ce trebuie să faci?
Pentru a aplica, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email office@cabot-tp.ro pana pe 15 aprilie 2021 cu precizarea « Pentru Internship Fiscalitate – Preturi de transfer » si spune-ne in cateva cuvinte de ce vrei sa faci internship la Cabot Transfer Pricing.

marți, 23 martie 2021 / Published in Oportunități angajare

1. Cine suntem ?
Infiintat in 2019, The Vets este reteaua de clinici veterinare cu cea mai rapida expansiune. Putin dupa un an de la infiintare detinem si operam 3 clinici in Bucuresti, cu planuri solide de a continua cresterea.
Misiunea noastra este sa oferim servicii de medicina veterinara dupa protocoale standard si sa folosim tehnologia pentru a imbunatati experienta clientilor nostri.

2. Ce căutăm?
Un intern cu posibilitatea de a ne deveni coleg permanent.
Persoana ideala are cunostinte teoretice solide de contabilitate primara si proceduri de gestiune, este organizata, atenta, iar Excel-ul nu mai are secrete.

3. Ce oferim?
Program flexibil, posibilitatea de a intelege cum functioneaza in mod practic contabilitatea primara intr-o companie din domeniul medical. Asiguram documentele care atesta practica.
In functie de rezultatele din internship, oferim un loc de munca part-time.

4. Ce trebuie să faci?
Pentru a aplica, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email HR@thevets.ro pana pe 2 aprilie 2021 cu precizarea « Pentru Internship Contabilitate » si spune-ne cateva cuvinte despre tine.

luni, 22 martie 2021 / Published in Evenimente
Biroul Erasmus+, din cadrul Direcției Relații Internaționale, ASE, organizează în data de 25 Martie 2021, începând cu orele 13:00 un evenimentul de promovare online al mobilităților Erasmus+ de tip internship/traineeship. Obiective:
 
A. prezentarea unor oportunități/parteneri de internship:
– University of Varna (stațiuni estivale in Bulgaria)
– Algoos (cu oportunități de internship in mai multe state UE)
– AIESEC (Turcia, Grecia, Cipru, Italia, si alte state UE)
 
B. Detalii despre modalitatea de aplicare si criteriile de eligibilitate, elaborarea dosarului de candidatură, grantul Erasmus si alte aspecte administrative.
 Evenimentul va avea loc pe platforma zoom.us. Detalii evenimentului si datele de logare au fost trimise studentilor prin email pe adresa institutionala (grup).
marți, 16 martie 2021 / Published in Cercetare-Sesiuni științifice

Înscrierea se realizează la departamentul la care se află profesorul coordonator, printr-un email trimis până pe 25 martie la adresa:

dca@cig.ase.ro Departament Contabilitate şi Audit

ioana.stan@cig.ase.ro Departament Informatică de Gestiune

lili@ase.ro Departament Analiză şi Evaluare Economico-Financiară

     Informaţiile transmise sunt într-un document word, formatate după următorul model:

1. Studiu privind politicile contabile adoptate de către companiile cotate la Bursa de Valori Bucureşti. Cazul imobilizărilor corporale și stocurilor.

                  Autor: Tudor Claudia Elena, CIG, anul III, seria C, grupa 660

                              Tudorache Roxana, CIG, anul III, seria C, grupa 660

                  Coordonator științific: Prof.univ.dr. Aurelia Ștefănescu

 Email autori: ……………..

Redactarea lucrărilor

     Se realizează până pe data de 7 aprilie

     Se formatează conform formatului de pe site

     Se vor trimite pe 7 aprilie la adresa de email indicată [studenţii înscrişi vor primi un email cu detaliile]

Susţinerea lucrărilor

     Va avea loc pe 8-9 aprilie, conform unui program care va fi comunicat prin email

     Se va utiliza o platformă care să asigure interacţiunea online audio/video; datele de conectare şi programul se vor trimite pe 7 aprilie

     Studenţii pregătesc o prezentare de aprox. 10 min. (cu suport ppt recomandat)

TOP