×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

vineri, 07 aprilie 2017 / Published in Cercetare

Fulbright Alumni Sharing Knowledge: Applying, Winning and Beyond
Join our webinar on Tuesday, April 11, from 5:30 to 6:30 p.m., to meet Fulbrighters Gina Adam and Monica Got, who will share their own experience as Fulbrighters at UC Santa Barbara, Gina – in Nanoelectronics and Monica – in Ethnic and American Literatures, and talk about the benefits of the program.

For attendance, please register at https://attendee.gotowebinar.com/register/2690796705567407874 or by email at office@fulbright.ro .

Academia de Studii Economice din Bucuresti

prin Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune

 a organizat pe data de 15 martie 2017 

in cadrul Forumului ASE pentru Dezvoltare Durabila si Antreprenoriat

 


10.30 – 12.00 sala 2013 – Provocări ale profesiei contabile în contextul globalizării

Gabriel Radu – Președinte CAFR

Irina Rubeli, FCCA – Senior Manager, Audit Business Advisor, KPMG Romania

Sorin Istrate – Managing Partner, Contexpert Consulting SRL

 

12.00 – 13.20 sala 2013 – How robots are shaping the financial industry 

Razvan Popescu – Excellence Center RPA Manager, EY

Mircea Gherlea – Product Marketing Manager, UiPath

Cristina Manole – Principal, CapGemini

Radu Badiceanu – Senior Manager Management Consulting, PwC Romania


15.00 – 17.50 sala Virgil Madgearu – workshop-ul Analiza schimbarilor in contabilitate si audit: consecinte asupra practicilor si educatiei contabile si oportunitati de cercetare

 

15.00 – 16.20 – Partea I – Impactul noilor standarde IFRS 15 si IFRS 16

Cristina Gutu – Advisory Manager, Head of KPMG Training Academy

Conf. univ. dr. Mihaela Ionascu – ASE Bucuresti

Prof. univ. dr. Marian Sacarin – ASE Bucuresti

Moderator: Prof. univ. dr. Adriana Dutescu – ASE Bucuresti

 

16.30 – 17.50 – Partea a II -a – Reforma auditului in Uniunea Europeana

Clemente Kiss – Director for Regulatory Affairs, Audit, KPMG 

Conf. univ. dr. Gabriel Radu – Presedinte CAFR

Lect. univ. dr. Mihaela Mocanu – ASE Bucuresti

Moderator: Prof. univ. dr. Laurentiu Dobroteanu – ASE Bucuresti

DAAD (Deutscher Akademischer Austausch Dienst / Serviciul German de Schimb Academic) are si anul acesta o oferta atractiva de burse pentru doctoranzi, cercetatori si cadre didactice.

Am dori sa va atragem atentia indeosebi asupra urmatoarelor programe de bursa:

  1. Burse de cercetare pentru doctoranzi si tineri cercetatori – Burse de scurta durata(1 – 6 luni)
  2. Stagii de cercetare pentru cadre didactice si cercetatori(1-3 luni)
  3. Program de reinvitare pentru fosti bursieri(1-3 luni)
  4. Burse pentru artisti si arhitecti – Stagii de lucru pentru cadre didactice universitare(1-3 luni)

Data limita de aplicare pentru toate cele patru programe este:

01.05.2017 pentru stagii care incep intre decembrie 2017 – mai 2018

Bursele DAAD sunt compatibile cu alte burse, finantate de statul roman. In aceste cazuri se tine cont de anumite prevederi. Pentru detalii suplimentare puteti contacta biroul DAAD la info@daad.ro.

sâmbătă, 14 ianuarie 2017 / Published in Relații internaționale

Erasmus schimba viata!

Afla mai multe despre Erasmus si aplica pentru o bursa…

TOP