×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

luni, 11 decembrie 2023 / Published in Avizier CIG, Oportunități angajare

Deloitte is thrilled to announce a unique opportunity for aspiring , curious , and open-minded  individuals to become part of our dynamic team.

If you’re enthusiastic about innovation and logistics, have an affinity for SAP or IT, and are eager to thrive in a dynamic setting, why not step into the spotlight and take part in our upcoming assessment? You will have the opportunity to meet the best professionals in the area where SAP merges with Logistics.

Join us for an assessment on December 18th and explore the possibility of working with SAP technologies. We look forward to welcoming the next generation of talented professionals to contribute and grow with us.

You can simply apply here: https://apply.deloittece.com/en_US/careers/Jobdetail?jobId=12989&source=Partnership+with+ASE+%28Romania%29

joi, 07 decembrie 2023 / Published in Avizier CIG, Licenta, Master, Sesiune examene
marți, 05 decembrie 2023 / Published in Avizier CIG, Licenta, Master
Stimați studenți,
Caravana Erasmus+ va veni la facultatea CIG vineri, 8 decembrie 2023, la 16.30, sala 2101.
Vă așteptăm!
luni, 04 decembrie 2023 / Published in Avizier CIG

Stimati studenti,

In perioada 4-17 decembrie 2023, se va desfasura evaluarea cadrelor didactice pentru semestrul 1, anul universitar 2023-2024 pentru toate disciplinele indiferent de forma de evaluare (conform cu graficul activitatilor si cu hotararea nr.221/05.11.2021).

La evaluare participa studentii din anul I, II si III LICENTA IF, ID si IFR precum si studentii din anul I si II MASTERAT.

Codurile pentru evaluare sunt afisate in pagina personala a studentului, in sectiunea „Evaluare Cadre Didactice”. Acestea sunt generate aleatoriu prin intermediul mijloacelor automatizate de trimitere a mesajelor electronice si asigura deplina anonimitate a respondentului.

Adresa aplicatiei este afisata in pagina personala a studentului insa poate fi afisata daca se doreste si pe site-ul fiecarei facultati.

https://campus.ase.ro/evaluare_CD_ASE/index.asp
Rezultatele la evaluare sunt predate catre  Doamnele / Domnii Decani sau Prodecani (care au in atributie evaluarea) in prima saptamana de sesiune (22-26 ianuarie 2024 – conform hotararii nr. 221/05.11.2021, cap.V/art.4/pct.(5)) urmand ca in prima saptamana dupa sesiune (13-17 februarie 2024)  fiecare cadru didactic evaluat sa primeasca evaluarea personala in format PDF pe email.
Persoana de contact din partea Senatului Studentesc: Laurentiu-Gabriel DINCA (laurentiu.dinca@stud.ase.ro)

TOP