×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

În data de 5 noiembrie a.c. a avut loc a XVII-a ediție a Conferinței „Ziua Profesiilor Liberale din România” tema de anul acesta fiind „Încurajarea tinerilor să acceadă în profesii liberale”.

La acest eveniment au participat studenți ai programului de masterat Analiza Financiară și Evaluare (AFE), însoțiți de domnul profesor ANGHEL ION, directorul departamentului de Analiză si Evaluare Economico-Financiară.

Domnul profesor ANGHEL ION si  studentul MIRCEA COSTIN BĂLAN au susținut prezentări în cadrul conferinței.

 

marți, 19 noiembrie 2024 / Published in Avizier CIG

Ministerul Finanțelor vă invită la a colabora cu Revista Finanțe Publice și Contabilitate prin transmiterea unor articole din domeniul dumneavoastră de activitate, ce pot veni în sprijinul cititorilor.
Revista Finanțe Publice și Contabilitate, cu apariție bimestrială, este singura publicație editată de Ministerul Finanțelor, având o existență de 116 ani.
De-a lungul timpului, revista a găzduit materiale de calitate și a oferit cadrul de exprimare a unor opinii susținute de pregătirea și pasiunea pentru diferitele profesii din domeniile de interes ale revistei, reușind să reprezinte o sursă demnă de consultat de cât mai multe categorii de cititori, de la studenți până la practicieni.

Pentru mai multe detalii în acest sens, vă rugăm să accesați link-ul https://mfinante.gov.ro/despre-minister/rapoarte-si-studii/revista-finante-publice-si-contabilitate

vineri, 15 noiembrie 2024 / Published in Avizier CIG, Licenta, Teme Licenta 2024
Dragi studenți,
In luna noiembrie au avut loc sesiuni cu grupuri de studenti in cadrul unui experiment realizat in cadrul unui proiect de cercetare referitor la analiza comportamentului cu privire la decizia de investire. In urma discutiei cu studentii participanti, concluzia trasa a fost ca intalnirea (si experimentul in sine) a fost o experienta interesanta si „jocul” cu investirea banilor derulat pe calculator a fost foarte incitant.

Experimentul va continua (vor fi mai multe sesiuni in luna noiembrie si decembrie – sesiunile deschise se pot vizualiza pe chestionarul experimentului, urmand ca la fiecare noua sesiune deschisa sa se anunte in cadrul chestionarului data la care se va desfasura) in incinta Moxa – spații de învățământ.

Multumim studentilor care s-au inscris pana in prezent si pentru cei care inca nu au reusit sa se inscrie reiteram invitatia de a participa la acest experiment.
Un prim pas este inscrierea pe formularul https://docs.google.com/forms/d/1sNezhSLkkaNd-802S5-biLjAEc3eqvnI3QvsEixGiO4/viewform?edit_requested=true .

Cu ocazia inscrierii trebuie sa incarcati pe platforma si o copie dupa cartea de identitate si un extras de cont din care sa rezulte codul IBAN (pe numele vostru) al unui cont deschis la o banca din Romania. Aceste documente sunt necesare deoarece participarea la experiment va fi remunerata cu suma de 50 lei brut (45 de lei net).
Durata experimentului va fi de aproximativ 1 ora, iar datele personale vor fi colectate doar pentru incheierea contractului de participare si realizarea platii, raspunsurile date in cadrul experimentului fiind anonime (nu pot fi asimilate cu persoana dumneavoastra).
Daca doriti, puteti invita sa se inscrie si alti colegi de-ai vostri de la alte facultati din ASE, participarea fiind posibila studentilor din cadrul Academiei de Studii Economice.

Succes!
vineri, 15 noiembrie 2024 / Published in Avizier CIG, Licenta, Teme Licenta 2024

Stimați studenți, 

Vă invităm să consultați fisierul atașat în care veți găsi coordonatorul lucrării de licență avizat de conducerea departamentelor.

CIG – Repartizare licenta

În cazul în care doriți să schimbați tema lucrării, vă rugăm să depuneți, fizic, o cerere (scrisă de mână) la departamentul de care aparține coordonatorul (după ce ați discutat cu coordonatorul și aveți noul titlu). Avizarea noului titlu revine domnilor directori de departament.

În cazul în care doriți să schimbați coordonatorul, vă rugăm să depuneți, fizic, o cerere (scrisă de mână) la departamentul de care aparține noul coordonator (după ce ați discutat cu ambii coordonatori si aveti acordul lor). Avizarea noului coordonator revine domnilor directori de departament.

În cazul în care nu ati depus cererea în drive (până la data de 25 octombrie, asa cum era planificat), depuneți o cerere (scrisă de mână) la unul din departamentele de mai jos. Avizarea revine domnilor directori de departament.

Termenul de depunere al acestor cereri este 22 noiembrie 2024

Datele de contact ale departamentelor sunt:

Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Centrul de calcul, et. 5, sala 2519. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.

Programul de consultații și datele de contact ale coordonatorilor sunt disponibile la avizierele departamentelor. 

Ghidul pentru elaborarea lucrării de licență este disponibil aici: Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE.

Succes!

 

TOP