×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

Deloitte Audit Student Academy Case Studies Days is a great fit for students who are looking to get a one-day real life experience within an audit company.
When: 14th of December
Location: Deloitte
During the day spend with Deloitte Audit team, you will:
  • Participate in a mix of technical and soft skills modules designed to enhance the abilities you will need on the finance market facilitated by Deloitte experts
  • Get a glimpse of a day-to-day experience of a junior auditor
  • Students that will actively participate at DASA Case Studies Days will have a head start for our future internship and junior roles
Apply until 9th of Dec at this link – https://bit.ly/3XVFvGS

More details here.

luni, 05 decembrie 2022 / Published in Avizier CIG, Licenta, Master

Evaluarea cadrelor didactice pentru semestrul 1, anul universitar 2022-2023 se desfășoară in perioada 5-18 decembrie 2022, pentru toate disciplinele indiferent de forma de evaluare (conform cu graficul activitatilor si cu hotararea nr.221/05.11.2021).

La evaluare participa studenții din anul I, II si III LICENȚĂ IF, ID si IFR precum si studenții din anul I si II MASTERAT.

Codurile pentru evaluare sunt afișate in pagina personală a studentului, in sectiunea „Evaluare Cadre Didactice” . Acestea sunt generate aleatoriu prin intermediul mijloacelor automatizate de trimitere a mesajelor electronice si asigura deplina anonimitate a respondentului.

Adresa aplicației este afișată in pagina personală a studentului insa poate fi postata dacă se dorește si pe site-ul fiecărei facultăți.

https://campus.ase.ro/evaluare_CD_ASE/index.asp

Dragi studenți,

Pentru facilitarea accesului la un stagiu de practică, vă invităm să participați în data de 6 decembrie a.c., în intervalul 10:00-15:00, la Târgul locurilor de practică.
Evenimentul, organizat de Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune, în colaborare cu parteneri de top din mediul de afaceri, se va desfășura in Holul mare al clădirii Ion Angelescu (strada Căderea Bastiliei, nr. 2-10), la etajul 1.

 

 

 

Data Program de studiu, disciplina, profesor Invitat
31 octombrie Master Analiză  financiară şi evaluare, anul I, Prof. Maria-Iulia Sobolevschi-David şi Prof. univ. dr. Monica Petcu Dan Manolescu – presedinte CCF Romania si pe Romulus Badea – vicepresedinte CCF Romania
24 noiembrie 2022 Master Analiză  financiară şi evaluare, anul II, Disciplina Preţuri de transfer, Prof. Maria-Iulia Sobolevschi-David Viorel Zbora, specialist in preturi de transfer, partener Atipic Solution
17 ianuarie 2023 Master Contabilitate, Audit si Informatica de Gestiune, anul 1, Disciplina Contabilitate internațională, prof. Nadia Albu Otto Ovidiu Strasszer, Senior Manager, Mazars
26 martie 2024 Licență, an III, Disciplina Analiză economico-financiară fundamentală, lect. univ. dr. Catalina Motofei Reprezentanți ai companiei PwC
27 martie 2024 Licență, an III, Disciplina Analiză economico-financiară fundamentală, lect. univ. dr. Catalina Motofei Reprezentanți ai companiei PwC
24 Aprilie 2024 Licentă, an II, Disciplina Marketing, tema: Tinerii antreprenori și protecția consumatorului – o perspectivă Consumer Law Ready, conf. univ. dr. Maria Loredana Popescu

Luminița Feyer,
Trainer Național pentru România în programul Consumer Law Ready

Conf. Univ. Dr. Costel Stanciu,
Președinte Asociația Pro Consumatori

Romulus Moise,
Expert în legislația privind dreptul consumatorului

TOP