×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

CIG

  • SUPPORT
  • LOGIN
  • CIG-HOME
  • FACULTATE
    • CONDUCEREA FACULTĂȚII
      • Decanat
      • Consiliul Facultății
      • Consiliul Consultativ al Facultății
      • Mesajul decanului
    • ProfesoriProfesori
    • Secretariat
    • Istoric
    • Contributie la Obiectivele de Dezvoltare Durabila
    • TestimonialeTestimoniale
  • ADMITERE
    • Admitere licență 2025
    • Admitere masterat 2025
  • ACADEMIC
    • Programe de licență
    • Tematica și bibliografie licență
    • Programe de masterat
    • Programe postuniversitare (CIG)
    • Doctorat
  • CERCETARE
    • Anunțuri
    • Call-uri
    • Centre de cercetare
    • Colectia de studii si cercetari ale studentilor
    • Publicatii
    • Revista JAMIS
    • Sesiune științifică studențească
  • AVIZIER
    • EVENIMENTE
    • AVIZIER DIGITAL
      • Licenta
      • Master
    • Activitate didactică
    • Cereri studenti
    • Sesiune exameneSesiune examene
  • PARTENERI
    • PRACTICĂ
      • Practică 2024-2025
      • Practica 2023-2024 – licenta
      • Practica 2023-2024 – masterat
      • Practică 2022 2023 – licenta
      • Practică 2022 2023 – master
      • Practică 2021 2022
      • Practică 2020 2021
      • Practică 2019-2020
      • Practică 2018-2019
    • Relații internaționale
    • Relații cu mediul de afaceri
    • Parteneri
    • Oportunități de angajare
  • CONTACT
  • VIDEO
  • Home
  • BLOG & STORIES
  • Discipline optionale pentru anii 2 si 3
1 iunie 2025

Discipline optionale pentru anii 2 si 3

Discipline optionale pentru anii 2 si 3

by Dumitru Valentin / luni, 11 mai 2020 / Published in Fără categorie

Termenul limita de alegere al disciplinelor opționale pentru anul universitar 2020-2021 este 22 Mai 2020. Alegerea disciplinelor opționale se face pe platforma online.ase.ro.

În anul al doilea, semestrul 2, poți alege unul dintre următoarele opționale:

Managementul întreprinderii virtuale – antreprenoriat

Număr de credite: 4

Obiectivele disciplinei:

    • Furnizarea cunoČ™tinČ›elor necesare speciliČ™tilor pentru a participa activ Ă®n procesele de integrare Č™i utilizare a sistemelor Č™i a soluČ›iilor informatice Ă®n domeniul financiar-contabil
    • Modelarea cpmportamentului competiČ›ional al mai multor unități organizaČ›ionale (cotate la bursă) Ă®n producerea Č™i comercializarea mai multor produse, pe parcursul mai multor perioade de gestiune
    • Tipurile de decizii luate la nivelul fiecărei echipe (entități organizaČ›ionale) participante la simulare sunt: decizi strategice, operaČ›ionale, tactice, de investiČ›ii, comerciale, financiare, etc.
    • Interpretarea elementelor din documentele financiare pe parcursul perioadelor de gestiune; calculul costurilor unitare de producČ›ie pentru produsele fabricate; gestiunea stocurilor de produse finite
    • Calculul agregatelor financiare
    • Analiza cererii; aplicarea mix-ului de marketing Ă®n politica comercială a Ă®ntreprinderii; analiza satisfacČ›iei clientelei; analiza elasticității publicității, preČ›ului, etc.
    • Dezvoltarea unui model de asistare a deciziei capabil să stimuleze deciziile manageriale cu impact Ă®n modificarea elementelor patrimoniale reflectate Ă®n bilanČ›ul contabil

Cerințe specifice:

  • Elaborarea Ă®n grup Č™i susČ›inerea individuală a unui raport de gestiune care să explice Č™i să justifice deciziile manageriale luate de echipă pe parcursul simulării
  • Elaborarea Ă®n grup Č™i susČ›inerea individuală a unei soluČ›ii de modelare informatică a procesului decizional

Tehnologii pentru dezvoltarea aplicațiilor informatice de gestiune

Număr de credite: 4

Obiectivele disciplinei:

  • ĂŽnsuČ™irea elementelor Č™i tehnicilor necesare dezvoltării aplicaČ›iilor informatice destinate culegerii Č™i prelucrării datelor Ă®n vederea Ă®ntocmirii rapoartelor financiar – contabile Č™i/sau fiscale
  • dobândirea de abilități practice pentru realizarea unui software de management cu baze de date

Cerințe specifice:

  • obČ›inerea notei 5 Ă®n examen

 

Produse informatice financiar-contabile

Număr de credite: 4

Obiectivele disciplinei:

  • Ă®nČ›elegerea Č™i utilizarea unui sistem informatic integrat
  • descrierea conceptului de ERP, definirea termenilor cheie, explicarea tranziČ›iei de la MRP la ERP
  • Ă®nČ›elegerea folosirii unui sistem ERP
  • explicarea modului de integrare a unui sistem ERP cu procesul de afaceri Ă®n cadrul unei organizaČ›ii

Cerințe specifice:

  • obČ›inerea notei 5 Ă®n examen

 

În anul al treilea, semestrul 1, poți alege unul dintre următoarele opționale:

Metodologii manageriale

Număr credite: 4

Obiectivele disciplinei:

  • Dezvoltarea de competenČ›e privind metodologiile manageriale ale organizaČ›iei
  • CunoaČ™terea metodologiilor de reproiectare a organizaČ›iei Č™i de elaborarea a strategiei
  • CunoaČ™terea reproiectărilor celor cinci subsisteme ale sistemului de management
  • Evaluarea eficienČ›ei manageriale cuatificabile Č™i necuantificabile

Cerințe specifice:

  • Elaborarea Č™i acceptarea lucrării de reproiectare managerială – cerință de intrare Ă®n examen (standard minim de performanță)

 

Managementul calității proceselor

Număr de credite: 4

Obiectivele disciplinei:

  • Familiarizarea studenČ›ilor cu conceptele, principiile Č™i tehnicile de bază din domeniul managementului calității proceselor de afaceri, precum Č™i dezvoltarea unor abilități indispensabile practicii manageriale legate de acest domeniu
  • Definirea conceptelor, principiilor Č™i tehnicilor de bază din domeniul managementului calității proceselor de afaceri
  • Interpretarea conceptelor Č™i principiilor de bază din managementul calității aplciate Ă®n cadrul organizaČ›iilor de mică complexitate
  • Dezvoltarea de studii/lucrări privind managementul calității aplicate pe organizaČ›iile de mică complexitate

Cerințe specifice:

  • StudenČ›ii trebuie să poată opera cu noČ›iunile de bază prezentate la curs Č™i să Ă®nČ›eleagă aplicaČ›iile parcurse la seminar (standard minim de performanță)

Managementul investițiilor

Număr de credite: 4

Obiectivele disciplinei:

  • Dezvoltarea abilităților pentru iniČ›ierea, implementarea, derularea, controlul Č™i evaluarea proceselor instituČ›ionale Ă®n contextul managementului durabil al resurselor
  • Formarea spiritului antreprenorial la nivelul studentului pe baza principiilor de dezvoltare durabilă
  • Investigarea mediului endogen Č™i exogen al organizaČ›iei, Ă®n vederea fundamentării deciziei de investiČ›ie
  • ĂŽnsuČ™irea metodologiilor de evaluare Č™i analiză a proiectelor de investiČ›ii cu finanČ›are internă Č™i internaČ›ională

Cerințe specifice:

  • Prezentarea unui proiect individual/echipă (standard minim de performanță)

 

Managementul resurselor umane

Număr de credite: 4

Obiectivele disciplinei:

  • ĂŽnsuČ™irea cunoČ™tinČ›elor care au relevanță pentru profesionalizarea activităților din domeniul resurselor umane
  • ĂŽnsuČ™irea Č™i folosirea conceptelor, metodelor, tehnicilor Č™i instrumentelor de bază ale man. Resurselor umane
  • Facilitarea formării unei concepČ›ii moderne privind managementul resurselor umane

Cerințe specifice:

  • Elaborarea Č™i susČ›inerea unui proiect de specialitate la nivelul unei echipe formate dintr-un număr de 2-4 studenČ›i (standard minim de performanță)

 

Etică și integritate academică

Număr de credite: 4

Obiectivele disciplinei:

  • Dezvoltarea de competenČ›e etice pentru pregătirea de rapoarte Č™i analiza datelor
  • Introducerea principiilor de etică Č™i integritate academică
  • Etica Ă®n redactarea materialelor
  • Antiplagiatul Č™i citarea corectă
  • Principii etice Ă®n colectarea datelor
  • Etica prezentării rezultatelor Ă®n cadrul comunicărilor publice
  • Tweet

About Dumitru Valentin

What you can read next

Calendar selectie Erasmus 2018-2019
Saptamana internationala – 9-10 mai 2017 – The role of accounting information in doing business in Romania – an international perspective
Burse ACCA Accelerate pentru studentii anului III

Legături utile

  • Cazare
  • Biblioteca ASE
  • Biblioteca digitală
  • Editura ASE
  • Senatul studențesc
  • Cazare
  • Biblioteca ASE
  • Biblioteca digitală
  • Editura ASE
  • Senatul studențesc

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

TOP