×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!

CIG

  • SUPPORT
  • LOGIN
  • CIG-HOME
  • FACULTATE
    • CONDUCEREA FACULTĂȚII
      • Decanat
      • Consiliul Facultății
      • Consiliul Consultativ al Facultății
      • Mesajul decanului
    • ProfesoriProfesori
    • Secretariat
    • Istoric
    • Contributie la Obiectivele de Dezvoltare Durabila
    • TestimonialeTestimoniale
  • ADMITERE
    • Admitere licență 2025
    • Admitere masterat 2025
  • ACADEMIC
    • Programe de licență
    • Tematica și bibliografie licență
    • Programe de masterat
    • Programe postuniversitare (CIG)
    • Doctorat
  • CERCETARE
    • Anunțuri
    • Call-uri
    • Centre de cercetare
    • Colectia de studii si cercetari ale studentilor
    • Publicatii
    • Revista JAMIS
    • Sesiune științifică studențească
  • AVIZIER
    • EVENIMENTE
    • AVIZIER DIGITAL
      • Licenta
      • Master
    • Activitate didactică
    • Cereri studenti
    • Sesiune exameneSesiune examene
  • PARTENERI
    • PRACTICĂ
      • Practică 2024-2025
      • Practica 2023-2024 – licenta
      • Practica 2023-2024 – masterat
      • Practică 2022 2023 – licenta
      • Practică 2022 2023 – master
      • Practică 2021 2022
      • Practică 2020 2021
      • Practică 2019-2020
      • Practică 2018-2019
    • Relații internaționale
    • Relații cu mediul de afaceri
    • Parteneri
    • Oportunități de angajare
  • CONTACT
  • VIDEO
  • Home
  • BLOG & STORIES
  • Avizier CIG
  • Repartizarea Lucrărilor de Disertație
9 mai 2025

Repartizarea Lucrărilor de Disertație

Repartizarea Lucrărilor de Disertație

by Mirela / marți, 04 februarie 2025 / Published in Avizier CIG, Master

Stimați studenți,

Vă invităm să consultați Listele cu repartizarea lucrărilor de disertație pe coordonatori.

Masterat AFC

Masterat AFC – Departamentul CA

Masterat AFE

Masterat AFE – Departamentul AEEF

Masterat Business Services

Masterat Business Services – Departamentul IG

Masterat EPI

Masterat EPI – Departamentul AEEF

Masterat CAIG RO

Masterat CAIG RO – Departamentul AEEF

Masterat CAIG RO – Departamentul CA

Masterat CAIG EN

Masterat CAIG EN – Departamentul CA

Masterat CCE

Masterat CCE – Departamentul CA

Masterat CCE – Departamentul IG

Masterat CFEE

Masterat CFEE – Departamentul AEEF

Masterat CFEE – Departamentul CA

Masterat CI

Masterat CI – Departamentul AEEF

Masterat CI – Departamentul CA

Masterat CPA

Masterat CPA – Departamentul CA

Masterat IG

Masterat IG – Departamentul IG

Pentru neclarități, vă rugăm să vă adresați secretariatelor departamentelor din care face parte coordonatorul lucrării de disertație.

Datele de contact ale secretariatelor departamentelor sunt:

  • Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Centrul de calcul, et. 5, sala 2519. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
  • Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
  • Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.

Programul de consultații și datele de contact ale coordonatorilor sunt disponibile la avizierele departamentelor.

(1) În cazul în care doriți să schimbați tema lucrării, vă rugăm să depuneți, fizic, o cerere (scrisă de mână) la departamentul de care aparține coordonatorul (după ce ați discutat cu coordonatorul și aveți noul titlu). Avizarea noului titlu revine domnilor directori de departament.

Termen: 23 februarie 2025

(2) În cazul în care doriți să schimbați coordonatorul, vă rugăm să depuneți, fizic, o cerere (scrisă de mână) la departamentul de care aparține noul coordonator (după ce ați discutat cu ambii coordonatori si aveti acordul lor). Avizarea noului coordonator revine domnilor directori de departament.

Termen: 23 februarie 2025

(3) În cazul în care trebuie să corectați titlul lucrării, vă rugăm să depuneți, fizic, o cerere (scrisă de mână) la departamentul de care aparține coordonatorul (după ce ați discutat cu coordonatorul și aveți noul titlu). Avizarea noului titlu revine domnilor directori de departament.

Termen: 23 februarie 2025

(4) În cazul în care nu ati depus cererea în drive (până la data de 15 noiembrie, asa cum era planificat în Ghidul studentului), depuneți o cerere (scrisă de mână) la unul din departamentele de mai jos. Avizarea revine domnilor directori de departament.

Termen: 23 februarie 2025

Ghidul pentru elaborarea lucrării de disertație este disponibil aici: cig.ase.ro/wp-content/uploads/2024/11/Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE-2.pdf

Succes!

  • Tweet

About Mirela

What you can read next

Cât de valoroasă este o experiență educațională internațională?
În atenția studenților LICENȚĂ+MASTERATE (contestații privind bursele)
CIG merge în semifinalele Cupei Economistului la fotbal!

Legături utile

  • Cazare
  • Biblioteca ASE
  • Biblioteca digitală
  • Editura ASE
  • Senatul studențesc
  • Cazare
  • Biblioteca ASE
  • Biblioteca digitală
  • Editura ASE
  • Senatul studențesc

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

TOP