×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

Relații cu mediul de afaceri

RELAȚII CU ORGANISMELE NAŢIONALE ALE PROFESIEI CONTABILE și MEDIUL DE AFACERI

Majoritatea programelor de masterat organizate de facultatea noastră sunt acreditate de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR).

Programul de masterat Business Services este organizat în parteneriat cu Asociaţia Business Service Leaders (ABSL) cu obiectivul de a susține dezvoltarea industriei serviciilor pentru afaceri și a contribui la pregătirea profesională a viitoarei generații de specialiști din aceasta industrie.  „Prin programul de masterat, ABSL investește în evoluția sustenabilă a sectorului de servicii pentru afaceri și oferă tinerilor oportunități reale de a acumula experiență practică și de a-și începe cariera în acest domeniu. Astfel, ne așteptăm ca 80% dintre studenți să fie recrutați de către companiile membre ABSL după absolvire”, a declarat Cosmin Pătlăgeanu, președintele ABSL România.

RELAȚII CU ORGANISMELE INTERNAŢIONALE ALE PROFESIEI CONTABILE

  • programul de licenţă este acreditat de ACCA - Association of Chartered Certified Accountants şi de ICAEW - The Institute of Chartered Accountants in England and Wales;
  • facultatea are un accord the Partner in Learning cu ICAEW – The Institute of Chartered Accountants in England and Wales
  • programul de masterat Contabilitatea Afacerilor – este dezvoltat în parteneriat cu ACCA şi un furnizor de training acreditat ACCA

Relații cu mediul de afaceri

Miercuri, 19 noiembrie 2025, începând cu ora 10:30, în Amfiteatrul III (Clădirea „Ion Angelescu”) va avea loc conferința cu tema „A patra revoluție industrială – AI și noua paradigmă a contabilității”. Evenimentul își propune să analizeze, dintr-o perspectivă integrată, impactul noilor tehnologii asupra profesiei contabile, a raportării financiare și a rolului profesionistului contabil în economie.

Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune, în baza parteneriatului cu compania RisCo, oferă acces educațional la platforma RisCo. Studenții, masteranzii, doctoranzii și cadrele didactice CIG pot utiliza, fără costuri, date financiare și economice actualizate pentru  activitățile didactice și cercetare. Ce include accesul RisCo Student (educațional): – 25 rapoarte financiare – 25 rapoarte de piață

CIG@ GoTech World

În perioada 11-12 noiembrie 2025, Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune participă, în calitate de expozant, la GoTech World, cea mai importantă expoziție-conferință B2B din Europa Centrală și de Est. GoTech World atrage anual peste 15.000 de profesioniști din domeniul afacerilor. În cadrul a 11 scene, pe parcursul a două zile, vorbitori internaționali și

În data de 28 octombrie 2025, studenții Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune au participat la o serie de activități educaționale și profesionale prilejuite de sărbătorirea „Zilei Auditorului”, desfășurată la sediul PwC România din București. Evenimentul a avut ca scop familiarizarea studenților cu specificul profesiei de auditor și cu perspectivele de dezvoltare în acest

Dragi studenți, Vă invităm să vă alăturați proiectului Eco Succes, dedicat studenților din cadrul ASE, care oferă o oportunitate concretă de dezvoltare profesională și personală prin stagii de practică relevante și activități dedicate formării voastre complete. Participarea în cadrul proiectului vă va aduce o serie de beneficii valoroase, menite să vă pregătească pentru provocările pieței

BDO Academy – Ediția a V-a

Stimați studenți, Vă invităm să vă înscrieți la BDO Academy – Ediția a V-a, un program dedicat aprofundării cunoștințelor și înțelegerii perspectivelor de carieră în domeniul consultanței financiar-contabile. 📅 Perioada: 22–26 septembrie 2025⏰ Interval orar: 10:00 – 12:30💻 Format: online🎯 Număr de locuri: 50 Tematici principale: studii de caz și perspective practice din activitatea unei

TOP