
Stimați colegi,
Vă invităm joi, 11 decembrie, ora 16.30, la un workshop dedicat modalităților concrete de abordare a studenților cu cerințe educaționale speciale în cadrul activităților didactice. Workshop-ul, organizat online, va fi susținut de organizația Autism Voice, în baza parteneriatului încheiat de aceasta cu Academia de Studii Economice din București.
Evenimentul se înscrie în seria acţiunilor de asigurare și promovare a unui mediu incluziv în cadrul universității noastre. Ne-am propus ca această întâlnire să ofere informații, soluții și instrumente utile cadrelor didactice pentru o mai bună înțelegere a particularităților neurocognitive ale persoanelor cu cerințe educaționale speciale și pentru adaptările pedagogice/academice și sociale necesare în vederea integrării eficiente a acestora.
Discuțiile se vor axa pe modalitățile concrete de interacțiune cu studenții cu cerințe educaționale speciale și abordările pedagogice recomandate de specialiști – strategii de organizare a sarcinilor/proiectelor, strategii de predare și evaluare, strategii de adaptare socială (reciprocă).
Vă mulțumim și vă așteptăm cu drag.
Nicoleta M. Orlea – Autism Voice is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: Training_Neurodiversitate_ASE
Time: Dec 11, 2025 04:30 PM Athens
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/86227718422?pwd=tZTqexe20BukBRRY1HO6NJPbLe4HYP.1
View meeting insights with Zoom AI Companion
https://us02web.zoom.us/launch/edl?muid=fdb12219-5321-4502-86c5-9b89f9b2105d
Meeting ID: 862 2771 8422
Passcode: 335905
(RO) În săptămâna 2-5 decembrie 2025, studenții facultății CIG, din anul I și anul II, de la programul în limba engleză, au avut oportunitatea de a se întâlni cu dl prof. Karol Klimczak, profesor și decan la Lodz University of Technology, Polonia. Prof. Klimczak a fost invitat la cursul de Introducere în contabilitate (conf. univ. dr. M. Nichita și asist. de cercetare A. Bojan) și la cursul de Contabilitate consolidată (lect. univ. dr. M. Dumitrașcu). Această participare oferă studenților expunere la perspective globale, practici academice și profesionale internaționale, posibilitatea de a compara abordări naționale și internaționale și integrarea competenței de înțelegere interculturală, importantă în multe domenii.
Facultatea CIG continuă să își consolideze imaginea ca actor academic internațional, arată diversificarea și modernizarea procesului de predare și constituie o dovadă a implicării în inovație și colaborare.
Multumim!
(EN) During the week of December 2-5, 2025, the first and second year students of the CIG faculty, from the English language program, had the opportunity to meet with Prof. Karol Klimczak, Professor and Dean at the Lodz University of Technology, Poland. Prof. Klimczak was invited to the Introduction to Accounting course (Assoc. Prof. Dr. M. Nichita and Research Asst. A. Bojan) and to the Consolidated Accounting course (Assoc. Prof. Dr. M. Dumitrașcu). This participation provides students with exposure to global perspectives, international academic and professional practices, the opportunity to compare national and international approaches and the integration of the intercultural understanding competence, important in many fields.
The CIG faculty continues to consolidate its image as an international academic actor, shows the diversification and modernization of the teaching process and constitutes evidence of its involvement in innovation and collaboration.
Thank you!


Stimați studenți,
Vă invităm să consultați rezultatele analizei cererilor privind coordonatorul lucrării de licență, etapa a II-a, accesând linkurile de mai jos:
CIG IF RO & CIG ID – 2025-2026 – CIG RO – Repartizare 2
CIG IF EN – 2025-2026 – CIG EN – Repartizare 2
Orice neclaritate se va discuta, direct, la secretariatele departamentelor, ale căror date de contact sunt:
- Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Mihai Eminescu, sala 1016, parter. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
- Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Mihai Eminescu, sala 1018, parter. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
- Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Mihai Eminescu, etaj 1, sala 1104. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.
Ghidul elaborării Lucrării de licență este disponibil aici: Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE
SUCCES!


Dragi studenți,
Academia de Studii Economice din București, prin facultățile Management, Contabilitate și Informatică de Gestiune și Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori, anunță lansarea proiectului „Investește în educația TA! FII TU PRIMUL și demonstrează că poți! – FII_TU 1”, finanțat prin Programul Educație și Ocupare, Prioritatea P6 „Prevenirea părăsirii timpurii a școlii și creșterea accesului și a participării grupurilor dezavantajate la educație”.
Proiectul oferă sprijin educațional personalizat pentru 185 de elevi și 170 de studenți aflați în risc de abandon, din medii dezavantajate.
Proiectul este implementat în parteneriat cu Liceul Teoretic „Alexandru Ghica” Alexandria, Liceul Tehnologic „Virgil Madgearu” Roșiori de Vede și Liceul Economic „Alexandru Ioan Cuza” Piatra Neamț.
Printre rezultatele și activitățile principale se numără:
- planuri remediale și pachete de sprijin educațional pentru 185 de elevi;
- planuri personalizate de sprijin și pachete dedicate pentru 170 de studenți, în vederea finalizării studiilor universitare (ISCED 5–6);
- activități de consiliere și orientare în cariera academică (portofolii de consiliere, evenimente de tip „Orientation Days”);
- workshopuri și evenimente dedicate egalității de șanse, nediscriminării și prevenirii consumului de alcool și droguri;
- acțiuni de voluntariat și proiecte de comunicare;
- constituirea unei rețele de suport pentru diminuarea abandonului universitar și elaborarea unui protocol de acțiune pentru promovarea egalității, nediscriminării și dezvoltării durabile;
- înființarea unui Punct Unic de Acces la Studiile Universitare (PUASU) destinat studenților cu dizabilități și realizarea unui studiu privind nevoile specifice ale acestora;
- elaborarea unei proceduri interne privind accesibilizarea programelor educaționale.
📄 Comunicatul de presă integral al proiectului poate fi consultat aici….




