×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

joi, 30 octombrie 2025 / Published in Avizier CIG, Licenta

Stimați studenți din Anul I, IF,

Vă invităm la secretariatul facultății, sala 0019 Clădirea Ion Angelescu – parter, pentru ridicarea Cardului de student.

PROGRAMUL pentru RIDICAREA CARDURILOR DE STUDENT este:

DATĂ / ORA SERIA
Marți, 04.11.2025 / 10,30 – 12,30 Seria A
Marți, 04.11.2025 / 12,00 – 14,00 Seria B
Miercuri, 05.11.2025 / 09,00 – 12,00 Seria C
Miercuri, 05.11.2025 / 12,00 – 13,30 Seria En

Pentru ridicarea cardurilor, studenții se vor prezenta cu Cartea de Identitate.

Studenții sunt rugați să respecte programarea afișată.

Multumim!

 

marți, 28 octombrie 2025 / Published in Avizier CIG, Evenimente, Relații cu mediul de afaceri

În data de 28 octombrie 2025, studenții Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune au participat la o serie de activități educaționale și profesionale prilejuite de sărbătorirea „Zilei Auditorului”, desfășurată la sediul PwC România din București. Evenimentul a avut ca scop familiarizarea studenților cu specificul profesiei de auditor și cu perspectivele de dezvoltare în acest domeniu.

Deschiderea sesiunii a fost susținută de domnul Mihai Anița, Partener PwC, care a prezentat principalele oportunități de carieră și cerințele profesiei de auditor, oferind totodată o imagine detaliată asupra responsabilităților și rigurozității specifice activității de audit financiar.

În continuarea programului, au avut loc workshopuri interactive și ateliere aplicate coordonate de reprezentanții PwC: Anastasia Atamanciuc, Ovidiu Ioan Ciobanu, Rafael Dubreu, Ciprian Drăghici, Andrei Ovidiu Radu, Alina Mihaela Dumitru, Vlad Muntean, Dorin Flintea, Daniel-Alexandru Sandu, Fătu Andreea Ștefania și Andra-Georgiana Petcu.

Facultatea adresează mulțumiri echipei PwC pentru implicarea activă și entuziastă în organizarea și derularea evenimentului: Georgiana Stancu, Andreea Popa, Daniela Dascălescu, Carmen Neacșu, Ștefania Vetrescu, Anca Georgescu și Victor Ciotoracu.

Evenimentul a constituit o experiență de învățare semnificativă pentru studenți, consolidând parteneriatul dintre mediul universitar și cel profesional.

marți, 28 octombrie 2025 / Published in Avizier CIG, Licenta

Stimați studenți,

Perioada de depunere a cererii pentru alegerea temei de licență și a coordonatorului s-a încheiat.

Săptămâna viitoare se vor afișa primele repartizări pe coordonatori. 

Multumim!

Ghidul elaborării lucrării de licență este disponibil aici: Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE .

Datele de contact ale secretariatelor departamentelor sunt afișate mai jos:
  • Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Centrul de calcul, et. 5, sala 2519. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
  • Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
  • Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.
luni, 27 octombrie 2025 / Published in Avizier CIG

Dragi studenți din anul II,

Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune, în parteneriat cu NextUp, lansează un program educațional exclusiv în care veți învăța să operați un sistem ERP real – NextUp – utilizat în mediul de afaceri.

📅 Când: 18 noiembrie 2025 – 9 decembrie 2025 (locuri limitate)
📍 Unde: laborator din cadrul ASE
Durata: 4 sesiuni de 90 de minute (18 noiembrie, 25 noiembrie, 2 decembrie, 9 decembrie)
🎯 Cui se adresează: studenților din anul II CIG

Ce veți primi și ce puteți câștiga:

  • Certificat / diplomă de participare pentru toți cei înscriși
  • Clasament în funcție de performanță:
    • Locul I – 300 EUR
    • Locul II – 200 EUR
    • Locul III – 100 EUR
  • Posibilitatea unui internship în cadrul NextUp pentru cei cu rezultate excepționale

De ce să participați?

  • Veți dobândi competențe practice pe un ERP real, direct aplicabile în business
  • Veți putea evidenția acest curs în CV și în discuții de angajare
  • Premii și recunoaștere pentru efort și performanță
  • Șansa de a lucra alături de profesioniști în cadrul internship-ului

📌 Înscrieri și detalii (locuri limitate):
Termen limită: 3 noiembrie 2025
Link / formular înscriere: https://forms.gle/mCoun6tHPSRkBLEj6 (conectare cu contul de ASE)
Contact: sinziana.rindasu@cig.ase.ro

Nu ratați ocazia de a face diferența – înscrieți-vă și transformați teoria în practică!

TOP