Call for Papers – International Conference on Economics – Challenges and Opportunities
We are thrilled to extend our invitation to the 2nd edition of the International Conference on Economics – Challenges and Opportunities, organised by the Doctoral Schools (Accounting, Business Administration, Cybernetics and Economic Statistics, Economic Informatics, Economics I, Finance, International Business and Economics, Management, Marketing) of the Bucharest University of Economic Studies, at the initiative of the Doctoral School Economics II, in partnership with national and international research institutes and universities.
The aim of the conference International Conference on Economics – Challenges and Opportunities is to bring together important national and international partners to facilitate the exchange of knowledge and experiences related to economics topics between PhD students, postdoctoral fellows, teaching research staff from universities, and the business community.
Save the date: October 09 to 11, 2025.
Registration (the title and the authors of the paper) is expected by February 28, 2025, using this form. The paper submission is due by April 30, 2025.
Please feel free to share the Invitation with others.
Information about the conference is available at https://iceco.ase.ro/.
Stimați studenți,
Vă invităm să consultați Listele cu repartizarea lucrărilor de disertație pe coordonatori.
Masterat AFC
Masterat AFC – Departamentul CA
Masterat AFE
Masterat AFE – Departamentul AEEF
Masterat Business Services
Masterat Business Services – Departamentul IG
Masterat EPI
Masterat EPI – Departamentul AEEF
Masterat CAIG RO
Masterat CAIG RO – Departamentul AEEF
Masterat CAIG RO – Departamentul CA
Masterat CAIG EN
Masterat CAIG EN – Departamentul CA
Masterat CCE
Masterat CCE – Departamentul CA
Masterat CCE – Departamentul IG
Masterat CFEE
Masterat CFEE – Departamentul AEEF
Masterat CFEE – Departamentul CA
Masterat CI
Masterat CI – Departamentul AEEF
Masterat CI – Departamentul CA
Masterat CPA
Masterat CPA – Departamentul CA
Masterat IG
Masterat IG – Departamentul IG
Pentru neclarități, vă rugăm să vă adresați secretariatelor departamentelor din care face parte coordonatorul lucrării de disertație.
Datele de contact ale secretariatelor departamentelor sunt:
- Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Centrul de calcul, et. 5, sala 2519. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
- Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
- Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.
Programul de consultații și datele de contact ale coordonatorilor sunt disponibile la avizierele departamentelor.
(1) În cazul în care doriți să schimbați tema lucrării, vă rugăm să depuneți, fizic, o cerere (scrisă de mână) la departamentul de care aparține coordonatorul (după ce ați discutat cu coordonatorul și aveți noul titlu). Avizarea noului titlu revine domnilor directori de departament.
Termen: 23 februarie 2025
(2) În cazul în care doriți să schimbați coordonatorul, vă rugăm să depuneți, fizic, o cerere (scrisă de mână) la departamentul de care aparține noul coordonator (după ce ați discutat cu ambii coordonatori si aveti acordul lor). Avizarea noului coordonator revine domnilor directori de departament.
Termen: 23 februarie 2025
(3) În cazul în care trebuie să corectați titlul lucrării, vă rugăm să depuneți, fizic, o cerere (scrisă de mână) la departamentul de care aparține coordonatorul (după ce ați discutat cu coordonatorul și aveți noul titlu). Avizarea noului titlu revine domnilor directori de departament.
Termen: 23 februarie 2025
(4) În cazul în care nu ati depus cererea în drive (până la data de 15 noiembrie, asa cum era planificat în Ghidul studentului), depuneți o cerere (scrisă de mână) la unul din departamentele de mai jos. Avizarea revine domnilor directori de departament.
Termen: 23 februarie 2025
Ghidul pentru elaborarea lucrării de disertație este disponibil aici: cig.ase.ro/wp-content/uploads/2024/11/Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE-2.pdf
Succes!
Ești gata să faci primii pași către o carieră de succes? Echipa noastră de contabilitate se mărește, oferindu-ți ocazia de a te alătura celor peste 350 de profesioniști Forvis Mazars. Suntem în căutare de oameni curioși, dornici de a învăța lucruri noi, pregătiți să înceapă o nouă aventură!
Descoperă oportunitățile noastre și vino să ne cunoaștem!
Cu o experiență de 30 de ani pe piața din România, Forvis Mazars oferă servicii de audit, consultanță fiscală, contabilitate, salarizare și sustenabilitate, personalizate nevoilor fiecărui client.
#ForvisMazarstheSmartChoice #JoinUs
The ERASMUS+ mobility offer for the academic year 2025/2026 is available here: ERASMUS+ Mobility Offer
Registration takes place online between February 17-28, 2025.
Good luck!