×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

luni, 08 iulie 2024 / Published in Avizier CIG, Licenta, Master

Stimați studenți,

Vă invităm să consultați anunțurile privind Reînmatricularea, Înscrierea în anul suplimentar, Mobilitatea definitivă și Reluarea studiilor, accesând linkul: ANUNT./ ANNOUNCEMENT.

ÎN PERIOADA 15-19 IULIE 2024 SE DEPUN CERERILE PENTRU REÎNMATRICULARE, PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN ANUL SUPLIMENTAR, MOBILITATE DEFINITIVĂ, RELUAREA STUDIILOR.

Depunerea cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, reluarea studiilor după întrerupere, la forma de finanțare ”buget”, înscrieri în anul III suplimentar la studii universitare de licență și II suplimentar la studii universitare de masterat 15 – 19.07.2024
Soluționarea cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, înscrieri în anul III suplimentar la studii universitare de licență și II suplimentar la studii universitare de masterat, reluarea studiilor și plata taxelor aferente 22 – 26.07.2024

CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE REÎNMATRICULARE?

  • LA PROGRAMELE DE LICENȚĂ:
    • studenții anului I care la finele anului universitar 2023-2024 nu au acumulat min. 30 ECTS;
    • studenții anului II care la finele anului universitar 2023-2024 nu au acumulat min.75 ECTS;
    • foști studenți ai programelor de studii universitare de licență din cadrul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea didactică pentru studii universitare de licență;

Cererea poate fi descărcată de aici: Cerere

  • LA PROGRAMELE DE MASTERAT:
    • studenții anului I care la finele anului universitar 2023-2024 nu au acumulat min. 45 ECTS;
    • foști studenți ai programelor de studii universitare de masterat din cadrul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea didactică pentru studii universitare de masterat;

Cererea poate fi descărcată de aici: Cerere

CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE ÎNSCRIERE ÎN AN SUPLIMENTAR?

  • Studentul din anul III licență, care la finele anului universitar 2023-2024 nu a acumulat cele 180 ECTS pentru a fi declarat absolvent;
  • Studentul din anul II masterat, care la finele anului universitar 2023-2024 nu a acumulat cele 120 ECTS pentru a fi declarat absolvent;

Licenta – Cererea poate fi descărcată de aici: Cerere

Masterat – Cererea poate fi descărcată de aici: Cerere

Cerere de transfer în cadrul facultății: Cerere transfer în cadrul facultății

Cerere transfer între facultăți în cadrul ASE: Cerere transfer între facultăți în cadrul ASE

Cerere transfer între universități: Cerere transfer între universități

Cerere reluare studii – licență: Cerere reluare studii LICENTA 

Cerere reluare studii – masterat: Cerere reluare studii MASTERAT

Taxele ce trebuie achitate sunt disponibile aici: Taxe 2023-2024

II. Taxe de școlarizare pentru studii universitare de licență

Anul suplimentar la studii universitare licență, organizate la formele de învăţământ cu frecvență, cu frecvență redusă sau la distanță, pentru studenții cetăţeni români, cetăţeni din alte state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European sau din Confederația Elvețiană şi studenţii care au dobândit protecție internațională în România sau au dobândit un drept de ședere în România – 625 lei taxă de înscriere pentru anul suplimentar.

III. Taxe de școlarizare pentru studii universitare de masterat

Anul suplimentar la studii universitare de masterat pentru studenții cetăţeni români, cetăţeni din alte state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European sau din Confederația Elvețiană şi studenţii care au dobândit protecție internațională în România sau au dobândit drept de ședere pe termen lung în România – 1.250 lei taxă de înscriere pentru anul suplimentar

XI. Taxe pentru mobilități definitive și reînmatriculări

Reînmatricularea la studii universitare de licență pentru studenții din state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European sau din Confederația Elvețiană sau studenţii care au dobândit protecție internațională în România sau au dobândit drept de ședere pe termen lung în România – 1.250 lei 

Reînmatricularea la studii universitare de masterat pentru studenții din state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European sau din Confederația Elvețiană sau studenţii care au dobândit protecție internațională în România sau au dobândit drept de ședere pe termen lung în România – 1.250 lei 

ANNOUNCEMENT

BETWEEN JULY 15 -19, 2024 – SUBMITTING APPLICATIONS FOR THE RE-ENROLMENT AND FOR THE EXTRA-YEAR

VIA: EMAIL: secretariat@cig.ase.ro OR on site, in the Office, room 0018

 WHO CAN APPLY FOR RE-ENROLMENT?

  • FOR THE UNDERGRADUATE PROGRAM – Accounting and Management Information Systems:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 30 ECTS;
    • 2nd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 75 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll;

For the word application click here: Application Form

  • FOR THE MASTER PROGRAM:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 45 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll;

For the word application click here: Application Form

 WHO CAN APPLY FOR AN EXTRA-YEAR

  • Third year undergraduate student who at the end of the 2023-2024 academic year did not accumulate 180 ECTS to be declared a graduate;
  • Second year master’s student who at the end of the 2023-2024 academic year did not accumulate 120 ECTS to be declared a graduate.

UNDERGRADUATE PROGRAM – for the word application click here: Application Form

MASTER PROGRAM – for the word application click here: Application Form

Application Form for transfer within faculty : Cerere transfer în cadrul facultății

Application Form for transfer between ASEs faculties : Cerere transfer între facultăți în cadrul ASE

Application Form for transfer between universities: Cerere transfer între universități

Cerere reluare studii – licență: Cerere reluare studii LICENTA 

Cerere reluare studii – masterat: Cerere reluare studii MASTERAT

The fees are available here: Taxe 2023-2024

II. Taxe de școlarizare pentru studii universitare de licență

Anul suplimentar la studii universitare licență, organizate la formele de învăţământ cu frecvență, cu frecvență redusă sau la distanță, pentru studenții cetăţeni români, cetăţeni din alte state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European sau din Confederația Elvețiană şi studenţii care au dobândit protecție internațională în România sau au dobândit un drept de ședere în România – 625 lei taxă de înscriere pentru anul suplimentar.

III. Taxe de școlarizare pentru studii universitare de masterat

Anul suplimentar la studii universitare de masterat pentru studenții cetăţeni români, cetăţeni din alte state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European sau din Confederația Elvețiană şi studenţii care au dobândit protecție internațională în România sau au dobândit drept de ședere pe termen lung în România – 1.250 lei taxă de înscriere pentru anul suplimentar

XI. Taxe pentru mobilități definitive și reînmatriculări

Reînmatricularea la studii universitare de licență pentru studenții din state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European sau din Confederația Elvețiană sau studenţii care au dobândit protecție internațională în România sau au dobândit drept de ședere pe termen lung în România – 1.250 lei 

Reînmatricularea la studii universitare de masterat pentru studenții din state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European sau din Confederația Elvețiană sau studenţii care au dobândit protecție internațională în România sau au dobândit drept de ședere pe termen lung în România – 1.250 lei 

luni, 08 iulie 2024 / Published in Events and News

The Faculty of Accounting and Management Information Systems, in collaboration with the Erasmus department, hosted an Erasmus+ mobility workshop. The session, which took place on 3 July 2024, focused on the various mobility opportunities, the benefits of participating in the programme and the steps needed to successfully apply. Additionally, Professors Cleopatra Șendroiu and Mădălina Dumitru shared insights from their Erasmus+ experiences.

 

 

luni, 08 iulie 2024 / Published in Evenimente, Relații internaționale

Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune a organizat împreună cu departamentul Erasmus o sesiune de informare dedicată mobilităților Erasmus+ disponibile pentru cadrele didactice.

Sesiunea a avut loc pe data de 3 iulie 2024, discuția concentrându-se pe diversele oportunități de mobilitate, beneficiile participării la program și pașii necesari pentru a aplica cu succes. Totodată, doamnele profesor Cleopatra Șendroiu și Mădălina Dumitru au împărtășit experiențele dumnealor în cadrul mobilităților Erasmus+.

Echipele Forvis Mazars de audit si contabilitate caută colegi curioși și dornici de a se dezvolta!

Fără experiență? Nu te îngrijora, atitudinea și dorința de învățare sunt cele care vor conta cel mai mult. Vino curios și cu un vibe bun!

Sună interesant? Fă primul pas către o carieră de succes și aplică la rolul care simți că ți se potrivește, accesând linkul de aici.

TOP