×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

miercuri, 22 ianuarie 2025 / Published in Avizier CIG, Relații internaționale

În perioada 20-24 ianuarie 2025, Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune are onoarea de a o găzdui pe doamna profesor Svetlana Mihaila, director al Școlii Doctorale din cadrul Academiei de Studii Economice din Moldova.

Doamna profesor vizitează Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune prin intermediul programului Erasmus. În cadrul acestei mobilități, pe lângă activitățile de predare, doamna profesor a participat și la o serie de întâlniri cu echipa decanală, conducerea școlilor doctorale și domnul prorector Marius Profiroiu, discuțiile axându-se pe creșterea gradului de colaborare dintre instituțiile noastre, atât în context de cercetare, cât și de predare.

 

Compania BARIN angajează Junior & Senior Accountants

Mai multe detalii sunt disponibile aici:

——————————————————————-

BARIN is hiring Junior & Senior Accountants

More details are available here:

Junior Accountant

Senior Accountant

joi, 16 ianuarie 2025 / Published in Avizier CIG, Licenta

Stimați studenți,

Vă invităm să consultați fisierul atașat în care veți găsi coordonatorul lucrării de licență avizat de conducerea departamentelor.

CIG – Repartizare licenta – ian 2025 – web

Pentru neclarități, vă rugăm să vă adresați secretariatelor departamentelor din care face parte coordonatorul lucrării de licență.

Datele de contact ale departamentelor sunt:

  • Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Centrul de calcul, et. 5, sala 2519. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
  • Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
  • Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.

Programul de consultații și datele de contact ale coordonatorilor sunt disponibile la avizierele departamentelor.

Ghidul pentru elaborarea lucrării de licență este disponibil aici: Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE.

Succes!

miercuri, 15 ianuarie 2025 / Published in Events and News

The Erasmus Department will organize two online info sessions on January 22, 2025 and February 25, 2025.

You can find here the admission calendar as well as an overview of the Erasmus program.

The Zoom access details for the info sessions are as follows:

Join Zoom Meeting
https://ase.zoom.us/j/84162204069?pwd=U3c1NTVFdDdURXJmWUtiOCt2cXFQUT09
Meeting ID: 841 6220 4069
Passcode: 174469

TOP