×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

Dragi studenți,

Deloitte România vă oferă oportunitatea de a vă alătura echipei din departamentul de Audit, prin deschiderea unei poziții dedicate studenților din an terminal.

📌 Poziție disponibilă: Junior Auditorfull time, cu începere din luna septembrie
📌 Cerințe principale:
– Statut de student în an terminal
– Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat

Procesul de aplicare este simplu – accesați linkul din anunț și încărcați CV-ul împreună cu datele voastre de contact.

Pentru întrebări legate de procesul de recrutare, puteți scrie direct la adresa: elnitu@deloittece.com

🎯 Căutați un job entry-level sau un internship în domeniul financiar-contabil?
 
Le recomandăm studenților și absolvenților noștri să exploreze ACCA Careers, o platformă globală dedicată oportunităților profesionale din domeniul financiar-contabil
 
🌍 Pe ACCA Careers găsiți o gamă variată de roluri entry-level, internshipuri și joburi pentru începutul carierei, oferite de angajatori de top.
 
🔗 Descoperiți oportunitățile aici: https://jobs.accaglobal.com/searchjobs/?LocationId=152&radiallocation=5&countrycode=GB&Page=3
luni, 30 iunie 2025 / Published in Avizier CIG, Licenta

Stimați studenți,

În perioada 21-25 iulie 2025 se depun cererile pentru (1) Reînmatriculare, (2) Înscrierea în anul suplimentar, (3) Mobilitate definitivă, (4) Reluarea studiilor.

Calendarul depunerii cererilor este:

21.07– 25.07.2025 – Transmiterea, în format electronic, la adresa de email a secretariatului facultății, (secretariat@cig.ase.ro) a cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, reluarea studiilor la buget, înscrieri în anul suplimentar și plata taxelor de reînmatriculare, respectiv de înscriere în anul suplimentar, după caz

28.07 – 01.08.2025 – Soluționarea cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, înscrieri în anul suplimentar

ATENȚIE – vineri, 25.07.2025 sunt acceptate documentele transmise până la ora 12:00!

CINE TREBUIE SĂ DEPUNĂ CERERE DE REÎNMATRICULARE?

  • LA PROGRAMELE DE LICENȚĂ:
    • studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 30 ECTS;
    • studenții anului II care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min.75 ECTS;
    • foștii studenți ai programelor de studii universitare de licență din cadrul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de licență.

Cererea poate fi descărcată de aici: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_LICENTA 2025-2026

  • ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII – Taxa pentru reînmatriculare este 1.500 lei.

 LA PROGRAMELE DE MASTERAT:

    • studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 45 ECTS;
    • foștii studenți ai programelor de studii universitare de masterat din cadrul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de masterat.

Cererea poate fi descărcată de aici: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_MASTERAT_ 2025-2026

  • ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII – Taxa pentru reînmatriculare este 1.500 lei.

 

CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE ÎNSCRIERE ÎN AN SUPLIMENTAR?

  • Studentul din anul III licență, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 180 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul IV licență (în cazul Facultății de Drept), care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 240 ECTS pentru a fi declarat absolvent;
  • Studentul din anul II masterat, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 120 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul I (în cazul Facultății de Drept), care la care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 60 ECTS pentru a fi declarat absolvent.

Cererea pentru studenții de la Licență poate fi descărcată de aici: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. LICENTA 2025-2026

ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII. Taxa este 700 lei.

Cererea pentru studenții de la Masterat poate fi descărcată de aici: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. MASTERAT 2025-2026

 ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII. Taxa este 1.500 lei.

 

RELUAREA STUDIILOR

Cererile pentru RELUAREA STUDIILOR la programele de licenţă, la forma de finanțare ”buget” se vor transmite la următoarea adresă de e-mail: secretariat@cig.ase.ro.

Cererea poate fi descărcată de aici: 3. RO_EN Cerere reluare studii LICENTA 2025-2026

Cererile pentru RELUAREA STUDIILOR la programele de masterat, la forma de finanțare ”buget” se vor transmite la adresa de e-mail secretariat@cig.ase.ro.

Cererea poate fi descărcată de aici: 3. RO_EN Cerere reluare studii MASTERAT 2025-2026

 

MOBILITĂȚI DEFINITIVE (transferuri)

Cererile pentru MOBILITĂȚI DEFINITIVE (transferuri) se vor transmite la adresa secretariat@cig.ase.ro.

Cererea de transfer în cadrul facultății poate fi descărcată de aici: Cerere transfer în cadrul facultății

Cererea de transfer între facultăți în cadrul ASE poate fi descărcată de aici: Cerere transfer între facultăți în cadrul ASE

Cererea de transfer între universități poate fi descărcată de aici: Cerere transfer între universități

 

ANNOUNCEMENT

Dear students, Between July 21 -25, 2025 – submitting applications for the re-enrolment and for the extra-year, via email secretariat@cig.ase.ro.

WHO CAN APPLY FOR RE-ENROLMENT?

  • FOR THE UNDERGRADUATE PROGRAM ”Accounting and management information systems”:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 30 ECTS;
    • 2nd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 75 ECTS;
    • 3rd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 135 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll.

For the word application click here: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_LICENTA 2025-2026

  • FOR THE MASTER PROGRAM:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 45 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll.

For the word application click here: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_MASTERAT_ 2025-2026

 

WHO CAN APPLY FOR AN EXTRA-YEAR

  • Third year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 180 ECTS to be declared a graduate;
  • Fourth year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 240 ECTS to be declared a graduate;
  • Second year master’s student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 120 ECTS to be declared a graduate.

For the word application for undergraduate student, click here: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. LICENTA 2025-2026

For the word application for master’s student, click here: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. MASTERAT 2025-2026

vineri, 27 iunie 2025 / Published in Avizier CIG, Licenta, Master

Stimați studenți,

Perioada 7 – 11 iulie 2025 este Sesiune de reprogramare a examenelor.

Vă invităm să consultați reprogramarea examenelor accesând linkurile de mai jos:

CIG IF RO, Anul I – Sesiune reprogramare – V2 

CIG IF RO, Anul II – Sesiune reprogramare – V2 

CIG IF RO, Anul III si Anul III suplimentar – Sesiune de reprogramare

CIG IF EN, Anul I, Anul II, Anul III (AMIS English stream, 1st Year, 2nd Year, 3rd Year) –Sesiune de reprogramare – V3

CIG ID, Anul I – Sesiune de reprogramare

CIG ID, Anul II – Sesiune de reprogramare

CIG ID, Anul III si Anul III suplimentar – Sesiune de reprogramare

CIG MS AFE, anul I Sesiune de reprogramare

CIG MS CAIG RO, anul I Sesiune de reprogramare

CIG MS CAIG EN, anul I Sesiune de reprogramare

CIG MS CCE, anul I Sesiune de reprogramare

CIG MS CPA, anul I Sesiune de reprogramare

CIG MS CFEE, anul I Sesiune de reprogramare

CIG MS CI, anul I Sesiune de reprogramare

CIG MS IG, anul I Sesiune de reprogramare

Succes!

TOP