E timpul să ne cunoaștem!
Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune (CIG) te invită miercuri, 24 septembrie 2025, în intervalul orar 12.00 – 16.00, în Amfiteatrul II, Clădirea I. Angelescu, et 2, la o întâlnire dedicată bobocilor.
Ce te așteaptă?
- Află tot ce trebuie să știi despre facultatea CIG – cine suntem, ce facem și cu cine vei lucra (decanat, reprezentanți ai departamentelor, tutori de serie).
- Descoperă cum poate arăta viitorul tău profesional în cadrul sesiunii „Smart accounting empowering your future” – o introducere în universul contabilității.
- Interesează-te despre mobilitățile internaționale – vezi cum poți studia în străinătate și cum ASE te poate duce mai departe.
- Viața de student@CIG – povești, sfaturi și insight-uri direct de la studenți pentru studenți.
Vino cu entuziasm și întrebări – noi venim cu răspunsuri, idei și oportunități!
Ne vedem în Amfiteatrul II!
Dragi studenți,
În perioada 15 – 26 septembrie (în data de 26 septembrie – până la ora 13:00), are loc depunerea, în format electronic, a dosarelor pentru obținerea burselor sociale aferente semestrului I al anului universitar 2025 – 2026.
Studenții facultății CIG vor depune dosarele pentru bursele sociale completând formularul disponibil aici: https://forms.gle/NDPMW6rNeHdzbWpT6
VĂ RUGĂM SĂ COMPLETAȚI CU MAXIMĂ ATENȚIE ACEST FORMULAR, ORICE INEXACTITATE POATE AFECTA ELIGIBILITATEA DOSARULUI DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ACORDAREA BURSEI SOCIALE.
Dosarul pentru bursă socială va conține:
- Cererea tip
- Acordul GDPR, COMPLETAT DE CATRE TOȚI MEMBRII FAMILILEI
- Declarația pe propria răspundere privind veniturile nete încasate de membrii familiei în ultimele 12 luni (semptembrie 2024-august 2025)
- Copii ale actelor de identitate pentru toți membrii familiei cu vârsta mai mare sau egală cu 14 ani; copie a certificatului de naștere pentru membrii familiei cu vârsta mai mică de 14 ani
- Copii ale certificatului/certificatelor de deces ale părintelui/părinților (dacă este cazul)
- Hotărârea privind darea în plasament (dacă este cazul)
- Hotărârea judecătorească de divorț (dacă este cazul)
Dosarul pentru bursă medicală va conține:
- Cererea tip
- Acordul GDPR
- Copie a actului de identitate
- Certificat de la un medic de specialitate, altul decât medicul de familie, în care să se prezinte evoluția și tabloul clinic al problemei medicale de care suferă studentul
- Adeverință medicală avizată de Cabinetul Medical MOXA
Formulare necesare pentru depunerea dosarelor de bursa socială/medicală se regăsesc la adresa: https://us.ase.ro/burse-sociale-si-medicale-2025-2026/
Reglementările privind acordarea burselor sociale se regăsesc în Metodologia privind acordarea burselor şi a altor forme de sprijin social pentru studenţii de la învăţământul cu frecvenţă în anul universitar 2024 – 2025 (art. 5).
Stimați studenți,
Vă invităm să consultați Lista temelor de licență propuse pentru anul universitar 2025-2026 și să vă alegeți tema pentru lucrarea de licență completând Formularul Google – link aici (accesibil doar de pe contul Google de student @stud.ase.ro) la care atașați cererea de mai jos.
Cererea trebuie semnată doar de către studenți. Cererea în format word este aici: ⇒ Cerere licență 2026.
Vă amintim că fiecare student propune 2 teme din departamente diferite.
Temele propuse de departamentele facultății sunt atașate mai jos:
Departamentul-CA_Teme-licenta-EN-2026
Departamentul-CA_Teme-licenta-RO-2026
Departamentul IG_Teme licenta EN – 2026
Departamentul IG_Teme licenta RO – 2026
Departamentul AEEF Teme licenta EN – 2026
Departamentul AEEF Teme licenta RO – 2026
Termenul pentru completarea formularului Google form este 24 octombrie 2025.
Pentru elaborarea lucrării de licență, vă rugăm să consultați Ghidul lucrării de licență: Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE.
Pentru neclarități, vă rugăm să vă adresați secretariatelor departamentelor din care face parte coordonatorul lucrării de licență, începând cu data de 9 septembrie 2025.
Datele de contact ale secretariatelor departamentelor sunt:
- Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Centrul de calcul, et. 5, sala 2519. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
- Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
- Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.
Programul de consultații și datele de contact ale coordonatorilor vor fi disponibile la avizierele departamentelor după data de 29 septembrie 2025.
Obs. Studenții-absolvenți ai promoțiilor anterioare anului 2026 se vor adresa direct secretariatelor departamentelor pentru depunerea cererii.
Succes!
Stimați studenți,
Vă invităm să vă înscrieți la BDO Academy – Ediția a V-a, un program dedicat aprofundării cunoștințelor și înțelegerii perspectivelor de carieră în domeniul consultanței financiar-contabile.
📅 Perioada: 22–26 septembrie 2025
⏰ Interval orar: 10:00 – 12:30
💻 Format: online
🎯 Număr de locuri: 50
Tematici principale:
- studii de caz și perspective practice din activitatea unei firme de consultanță;
- prezentarea profesiilor de expert contabil, auditor, consultant fiscal și analist de business;
- orientare și claritate în alegerea parcursui profesional.
📌 Termen limită pentru înscrieri: 18 septembrie 2025
🔗 Înscrieri și detalii suplimentare: https://www.bdo.ro/ro-ro/microsites/bdo-academy/