
În perioada 𝟏𝟕.𝟏𝟏-𝟎𝟕.𝟏𝟐.𝟐𝟎𝟐𝟓, vă invităm să luați parte la 𝐄𝐯𝐚𝐥𝐮𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐒𝐚𝐭𝐢𝐬𝐟𝐚𝐜ț𝐢𝐞𝐢 𝐕𝐢𝐞ț𝐢𝐢 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧ț𝐞ș𝐭𝐢, un demers esențial pentru a înțelege nevoile voastre, începând de la procesul de admitere, și comunicare a informațiilor, până la burse, profesori, examene și alte aspecte care influențează parcursul universitar.
Exprimă-ți părerea accesând formularul următor: https://forms.gle/
Chestionarul este 𝐚𝐧𝐨𝐧𝐢𝐦, ușor de completat și reprezintă primul pas spre schimbările de care avem nevoie.

Stimați studenți,
Vă invităm să consultați rezultatele analizei cererilor privind coordonatorul lucrării de licență, accesând linkurile de mai jos:
CIG IF RO & CIG ID –2025-2026 – 2025-2026 – CIG RO – Repartizare 1
CIG IF EN – 2025-2026 – CIG EN – Repartizare – etapa 1
Orice neclaritate se va discuta, direct, la secretariatele departamentelor, ale căror date de contact sunt:
- Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Mihai Eminescu, sala 1016, parter. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
- Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Mihai Eminescu, sala 1018, parter. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
- Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Mihai Eminescu, etaj 1, sala 1104. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.
(i) În cazul în care doriți să schimbați titlul temei, vă invităm să completați o nouă cerere pe care să o depuneți la secretariatul departamentului de care aparține coordonatorul. Noua cerere are și semnătura coordonatorului. Termen de depunere – vineri, 21 noiembrie, ora 12.00.
(ii) În cazul în care doriți să schimbați coordonatorul, vă invităm să completați o nouă cerere pe care să o depuneți la secretariatul departamentului de care aparține noul coordonator. Noua cerere are și acordul (semnatura) ambilor coordonatori. Termen de depunere – vineri, 21 noiembrie, ora 12.00.
Ghidul elaborării Lucrării de licență este disponibil aici: Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE
SUCCES!


Miercuri, 19 noiembrie 2025, începând cu ora 10:30, în Amfiteatrul III (Clădirea „Ion Angelescu”) va avea loc conferința cu tema „A patra revoluție industrială – AI și noua paradigmă a contabilității”.
Evenimentul își propune să analizeze, dintr-o perspectivă integrată, impactul noilor tehnologii asupra profesiei contabile, a raportării financiare și a rolului profesionistului contabil în economie.
La conferință vor participa, în calitate de invitate, reprezentante ale mediului profesional și antreprenorial, care vor împărtăși perspective și experiențe relevante privind transformările generate de inteligența artificială și digitalizare în domeniul contabilității:

Organizatori:
- Prof. univ. dr. Maria-Iulia Sobolevschi-David
- Prof. univ. dr. Monica Aureliana Petcu
- Prof. univ. dr. Ștefania-Cristina Curea
În parteneriat cu:


Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune, în baza parteneriatului cu compania RisCo, oferă acces educațional la platforma RisCo. Studenții, masteranzii, doctoranzii și cadrele didactice CIG pot utiliza, fără costuri, date financiare și economice actualizate pentru activitățile didactice și cercetare.
Ce include accesul RisCo Student (educațional):
– 25 rapoarte financiare
– 25 rapoarte de piață
– 3 studii sectoriale
– acces nelimitat la secțiunea jobs
Cum obții accesul (în 3 pași):
Deschide un cont RisCo Student și autentifică-te cu adresa instituțională ASE.
Bifează STUDENT, selectează universitatea și facultatea (ASE – CIG), apoi validează numărul de telefon.
După activare, poți căuta compania dorită, selecta tipul de raport și genera PDF-ul.
Obligație de citare a sursei
În toate materialele academice (lucrări, prezentări, proiecte) care folosesc informații obținute via RisCo, menționați:
„Sursa datelor și a informațiilor financiare utilizate în această lucrare/publicație/prezentare este platforma de analiză financiară RisCo.ro.”
Pentru detalii complete (cu capturi de ecran și exemple de utilizare), consultați Ghidul pentru utilizarea eficientă a contului educațional RisCo Student.
Ce este RisCo?
RisCo (fondată în 2014) oferă servicii de verificare a firmelor din România, monitorizare, vânzări, promovare și API, folosind exclusiv date din surse oficiale și fiind acreditată ISO pentru securitatea informațiilor—un standard util pentru lucrări academice și studii de caz.




