1. Cine suntem ?
Infiintat in 2019, The Vets este reteaua de clinici veterinare cu cea mai rapida expansiune. Putin dupa un an de la infiintare detinem si operam 3 clinici in Bucuresti, cu planuri solide de a continua cresterea.
Misiunea noastra este sa oferim servicii de medicina veterinara dupa protocoale standard si sa folosim tehnologia pentru a imbunatati experienta clientilor nostri.
2. Ce căutăm?
Un intern cu posibilitatea de a ne deveni coleg permanent.
Persoana ideala are cunostinte teoretice solide de contabilitate primara si proceduri de gestiune, este organizata, atenta, iar Excel-ul nu mai are secrete.
3. Ce oferim?
Program flexibil, posibilitatea de a intelege cum functioneaza in mod practic contabilitatea primara intr-o companie din domeniul medical. Asiguram documentele care atesta practica.
In functie de rezultatele din internship, oferim un loc de munca part-time.
4. Ce trebuie să faci?
Pentru a aplica, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email HR@thevets.ro pana pe 2 aprilie 2021 cu precizarea « Pentru Internship Contabilitate » si spune-ne cateva cuvinte despre tine.
Înscrierea se realizează la departamentul la care se află profesorul coordonator, printr-un email trimis până pe 25 martie la adresa:
dca@cig.ase.ro Departament Contabilitate şi Audit
ioana.stan@cig.ase.ro Departament Informatică de Gestiune
lili@ase.ro Departament Analiză şi Evaluare Economico-Financiară
– Informaţiile transmise sunt într-un document word, formatate după următorul model:
1. Studiu privind politicile contabile adoptate de către companiile cotate la Bursa de Valori Bucureşti. Cazul imobilizărilor corporale și stocurilor.
Autor: Tudor Claudia Elena, CIG, anul III, seria C, grupa 660
Tudorache Roxana, CIG, anul III, seria C, grupa 660
Coordonator științific: Prof.univ.dr. Aurelia Ștefănescu
Email autori: ……………..
Redactarea lucrărilor
– Se realizează până pe data de 7 aprilie
– Se formatează conform formatului de pe site
– Se vor trimite pe 7 aprilie la adresa de email indicată [studenţii înscrişi vor primi un email cu detaliile]
Susţinerea lucrărilor
– Va avea loc pe 8-9 aprilie, conform unui program care va fi comunicat prin email
– Se va utiliza o platformă care să asigure interacţiunea online audio/video; datele de conectare şi programul se vor trimite pe 7 aprilie
– Studenţii pregătesc o prezentare de aprox. 10 min. (cu suport ppt recomandat)
Activitățile se vor desfășura online și vor fi susținute de doamna profesoară Aleca Ofelia. Pentru a participa este necesar să vă înscrieți la cursul
Parola de acces la curs: 12345
Programare pe serii:
Data | Ora începere – Ora finalizare | Seria |
vineri 12 martie 2021 | 13:30 – 15:30 | seria C |
15:30 – 17:30 | seria A | |
luni 15 martie 2021 | 13:30 – 15:30 | seria B |
15:30 – 17:30 | seria D | |
marți 16 martie 2021 | 9:30 – 11:30 | seria A |
11:30 – 13:30 | seria D | |
joi 18 martie 2021 | 15:30 – 17:30 | seria C |
marți 23 martie 2021 | 13:30 – 15:30 | seria B |