×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

luni, 30 iunie 2025 / Published in Avizier CIG, Licenta

Stimați studenți,

În perioada 21-25 iulie 2025 se depun cererile pentru (1) Reînmatriculare, (2) Înscrierea în anul suplimentar, (3) Mobilitate definitivă, (4) Reluarea studiilor.

Calendarul depunerii cererilor este:

21.07– 25.07.2025 – Transmiterea, în format electronic, la adresa de email a secretariatului facultății, (secretariat@cig.ase.ro) a cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, reluarea studiilor la buget, înscrieri în anul suplimentar și plata taxelor de reînmatriculare, respectiv de înscriere în anul suplimentar, după caz

28.07 – 01.08.2025 – Soluționarea cererilor pentru mobilități definitive, reînmatriculări, înscrieri în anul suplimentar

ATENȚIE – vineri, 25.07.2025 sunt acceptate documentele transmise până la ora 12:00!

CINE TREBUIE SĂ DEPUNĂ CERERE DE REÎNMATRICULARE?

  • LA PROGRAMELE DE LICENȚĂ:
    • studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 30 ECTS;
    • studenții anului II care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min.75 ECTS;
    • foștii studenți ai programelor de studii universitare de licență din cadrul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de licență.

Cererea poate fi descărcată de aici: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_LICENTA 2025-2026

  • ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII – Taxa pentru reînmatriculare este 1.500 lei.

 LA PROGRAMELE DE MASTERAT:

    • studenții anului I care la finele anului universitar 2024-2025 nu au acumulat min. 45 ECTS;
    • foștii studenți ai programelor de studii universitare de masterat din cadrul Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune care au fost exmatriculați din cadrul ASE, care au drept de reînmatriculare conform Regulamentului privind activitatea profesională a studenților de la studiile universitare de masterat.

Cererea poate fi descărcată de aici: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_MASTERAT_ 2025-2026

  • ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII – Taxa pentru reînmatriculare este 1.500 lei.

 

CINE TREBUIE SA DEPUNĂ CERERE DE ÎNSCRIERE ÎN AN SUPLIMENTAR?

  • Studentul din anul III licență, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 180 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul IV licență (în cazul Facultății de Drept), care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 240 ECTS pentru a fi declarat absolvent;
  • Studentul din anul II masterat, care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 120 ECTS pentru a fi declarat absolvent, respectiv studentul din anul I (în cazul Facultății de Drept), care la care la finele anului universitar 2024-2025 nu a acumulat cele 60 ECTS pentru a fi declarat absolvent.

Cererea pentru studenții de la Licență poate fi descărcată de aici: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. LICENTA 2025-2026

Cererea pentru studenții de la Licență poate fi descărcată de aici: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. MASTERAT 2025-2026

 ATENŢIE: SE ATAȘEAZĂ ȘI DOVADA PLĂȚII. Taxa este 1.500 lei.

 

RELUAREA STUDIILOR

Cererile pentru RELUAREA STUDIILOR la programele de licenţă, la forma de finanțare ”buget” se vor transmite la următoarea adresă de e-mail: secretariat@cig.ase.ro.

Cererea poate fi descărcată de aici: 3. RO_EN Cerere reluare studii LICENTA 2025-2026

Cererile pentru RELUAREA STUDIILOR la programele de masterat, la forma de finanțare ”buget” se vor transmite la adresa de e-mail secretariat@cig.ase.ro.

Cererea poate fi descărcată de aici: 3. RO_EN Cerere reluare studii MASTERAT 2025-2026

 

MOBILITĂȚI DEFINITIVE (transferuri)

Cererile pentru MOBILITĂȚI DEFINITIVE (transferuri) se vor transmite la adresa secretariat@cig.ase.ro.

Cererea de transfer în cadrul facultății poate fi descărcată de aici: Cerere transfer în cadrul facultății

Cererea de transfer între facultăți în cadrul ASE poate fi descărcată de aici: Cerere transfer între facultăți în cadrul ASE

Cererea de transfer între universități poate fi descărcată de aici: Cerere transfer între universități

 

ANNOUNCEMENT

Dear students, Between July 21 -25, 2025 – submitting applications for the re-enrolment and for the extra-year, via email secretariat@cig.ase.ro.

WHO CAN APPLY FOR RE-ENROLMENT?

  • FOR THE UNDERGRADUATE PROGRAM ”Accounting and management information systems”:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 30 ECTS;
    • 2nd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 75 ECTS;
    • 3rd year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 135 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll.

For the word application click here: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_LICENTA 2025-2026

  • FOR THE MASTER PROGRAM:
    • First year students who at the end of the current academic year did not accumulate min. 45 ECTS;
    • Expelled students with the right to re-enroll.

For the word application click here: 2. RO_EN-CERERE REINMATRICULARE_MASTERAT_ 2025-2026

 

WHO CAN APPLY FOR AN EXTRA-YEAR

  • Third year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 180 ECTS to be declared a graduate;
  • Fourth year undergraduate student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 240 ECTS to be declared a graduate;
  • Second year master’s student who at the end of the 2024-2025 academic year did not accumulate 120 ECTS to be declared a graduate.

For the word application for undergraduate student, click here: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. LICENTA 2025-2026

For the word application for master’s student, click here: 1. RO_EN CERERE INSCRIERE AN SUPL. MASTERAT 2025-2026

vineri, 27 iunie 2025 / Published in Avizier CIG, Licenta

Stimați studenți,

Perioada 7 – 11 iulie 2025 este Sesiune de reprogramare a examenelor.

Vă invităm să consultați reprogramarea examenelor accesând linkurile de mai jos:

CIG IF RO, Anul I – Sesiune de reprogramare 

CIG IF RO, Anul II – Sesiune de reprogramare 

CIG IF RO, Anul III si Anul III suplimentar – Sesiune de reprogramare

CIG IF EN, Anul I, Anul II, Anul III (AMIS English stream, 1st Year, 2nd Year, 3rd Year) – Sesiune de reprogramare – Retake exams

CIG ID, Anul I – Sesiune de reprogramare

CIG ID, Anul II – Sesiune de reprogramare

CIG ID, Anul III si Anul III suplimentar – Sesiune de reprogramare

Succes!

joi, 19 iunie 2025 / Published in Avizier CIG

✨ Alege un 𝑳𝒊𝒅𝒆𝒓 și vei deveni un 𝑳𝒊𝒅𝒆𝒓! 👩‍🎓👨‍💼

📊 Opțiunea ta e 𝑪𝑰𝑮! 🚀

marți, 17 iunie 2025 / Published in Avizier CIG, Licenta

Stimați studenți din Anul III,

Prima sesiune de reprogramare a examenelor este în perioada 23 iunie – 5 iulie.

Vă invităm să consultați reprogramarea examenelor accesând linkurile de mai jos:

CIG RO – CIG_IF_RO_anul III – reprogramare 1 – iunie 2025 – 1

CIG EN – CIG_EN_anul III – reprogramare 1 – iunie 2025 – 1

CIG ID – CIG_ID – Anul III si Anul III suplimentar – reprogramare 1 – v2

Succes!

 

TOP