Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune va găzdui luni, 28 octombrie 2024, în intervalul 18:00-20:00, sala 0227, o prelegere susținută de doamna Laura Perrin, formator și consultant ESG, despre Standardele Europene de Raportare privind Durabilitatea (ESRS).
Mai multe detalii despre prelegere sunt disponibile aici: ESRS pentru studenții ASE.
Stimați studenți,
Vă informăm că până pe data de 29 noiembrie 2024 trebuie să vă alegeți tema lucrării de disertație și a profesorului coordonator.
Informațiile privind temele propuse de către cadrele didactice sunt disponibile pe site-ul facultății CIG la adresa: https://cig.ase.ro/blog/category/avizier-cig/master/
Cererea privind alegerea temei și a coordonatorului este disponibilă aici: RO-/-EN-Cerere-alegere-tema-Disertatie-Application-form
Cererea se depune prin intermediul unui formular Google form, disponibil aici: https://cig.ase.ro/blog/category/avizier-cig/master/ (la sfârșitul anunțului).
În cazul în care sunteți în An suplimentar sau ați absolvit studiile de masterat anterior anului 2024 și adresa de email instituțională nu mai este activă, cererea se depune în format fizic la secretariatul departamenului de care aparține coordonatorul.
Datele de contact ale departamentelor sunt:
- Departamentul ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ – Clădirea Centrul de calcul, et. 5, sala 2519. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
- Departamentul CONTABILITATE ȘI AUDIT – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
- Departamentul INFORMATICĂ DE GESTIUNE – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9-12. Tel. 021.319.19.00, interior 382.
Succes!
Dragi studenți,
Perioada 21 – 25 octombrie 2024 reprezintă cea de-a doua etapă de depunere, în format electronic, a dosarelor pentru obținerea burselor sociale și medicale aferente semestrului I al anului universitar 2024 – 2025.
ATENTIE!!! În cazul în care ați transmis deja dosarul de bursa socială în perioada 16-28 septembrie 2024, nu mai trebuie să transmiteți un alt dosar în perioada 21-25 octombrie 2024.
Studenții facultății CIG vor depune dosarele pentru bursele sociale/medicale completând formularul postat la adresa de mai jos (formularul va fi disponibil începând cu data de 21 octombrie 2024):
https://forms.gle/NDPMW6rNeHdzbWpT6
VĂ RUGĂM SĂ COMPLETAȚI CU MAXIMĂ ATENȚIE ACEST FORMULAR, ORICE INEXACTITATE POATE AFECTA ELIGIBILITATEA DOSARULUI DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ACORDAREA BURSEI SOCIALE/MEDICALE.
!!! NU TRANSMITEȚI DOSARUL PE ADRESA DE E-MAIL A SECRETARIATULUI FACULTĂȚII!
❗Dosarul pentru bursă socială va conține:
- Cererea tip
- Acordul GDPR, COMPLETAT DE CATRE TOȚI MEMBRII FAMILILEI
- Declarația pe propria răspundere privind veniturile nete încasate de membrii familiei în ultimele 12 luni
- Copii ale actelor de identitate pentru toți membrii majori ai familiei; copie a certificatului de naștere/CI (dacă e cazul) pentru membrii minori ai familiei
- Copii ale certificatului / certificatelor de deces ale părintelui / părinților (dacă este cazul)
- Hotărârea privind darea în plasament (dacă este cazul)
- Hotărârea judecătorească de divorț (dacă este cazul)
Adeverințele de venit de la ANAF și de la locul de muncă NU mai sunt necesare.
❗Dosarul pentru bursă medicală va conține:
- Cererea tip
- Acordul GDPR
- Certificat de la un medic de specialitate, altul decât medicul de familie, în care să se prezinte evoluția și tabloul clinic al problemei medicale de care suferă studentul
- Adeverință medicală avizată de Cabinetul Medical MOXA
❗❗Formulare necesare pentru depunerea dosarelor de bursa socială/medicală:
📝Cererea tip pentru bursa socială și medicală poate fi descărcată aici: Cerere-tip_bursa_sociala_medicala
📝Acordul (GDPR) pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei poate fi descărcat aici: ANEXA-4-Date-cu-caracter-personal
📝Declarația pe propria răspundere privind veniturile nete încasate de membrii familiei studentei/ului, în ultimele 12 luni poate fi descărcată aici: Declaratie-pe-propria-raspundere-venituri
Reglementările privind acordarea burselor sociale se regăsesc în Metodologia privind acordarea burselor şi a altor forme de sprijin social pentru studenţii de la învăţământul cu frecvenţă în anul universitar 2023 – 2024 (Art. 6).
Ești pregătit să devii auditor? Sau vrei doar să vezi dacă ai ce trebuie pentru această meserie? Pe 28 octombrie, la ora 10:00, te așteptăm la sediul nostru din București să sărbătorim Ziua Națională a Auditorului, să-ți testezi abilitățile și să câștigi premii. Rezervă-ți locul accesând link-ul https://pwc.wd3.myworkdayjobs.com/NonPublic_Postings/job/Bucharest/PwC—Proud-to-be-an-Auditor_574836WD și descoperă dacă ești 100% auditor!„