
Stimați studenți,
Va invităm să consultați rezumatul Raportului privind evaluarea activității didactice de către studenți, pentru anul universitar 2024–2025, disponibil aici
Acesta integrează evaluările studenților pentru toate programele Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune (licență: învățâmânt cu frecvență, în limba română (CIG IF RO), învățâmânt cu frecvență, în limba engleză (CIG IF EN), învățământ la distanță (CIG ID); masterat) pe semestrele I și II ale anului universitar 2024-2025. Scorurile sunt pe o scală 1-5 și reflectă percepția asupra calității predării, coerenței metodologice și interacțiunii educaționale. Per ansamblu, toate programele se situează la niveluri ridicate (≥4,35) și arată o îmbunătățire în semestrul II, confirmând consolidarea standardelor didactice.
Va invităm să consultați rezumatul Raportului privind evaluarea rezultatelor profesionale ale studenților, pentru anul universitar 2024–2025, disponibil aici.
Acest raport are ca obiectiv analiza rezultatelor profesionale obținute de studenții Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune (licență: învățâmânt cu frecvență, în limba română (CIG IF RO), învățâmânt cu frecvență, în limba engleză (CIG IF EN), învățământ la distanță (CIG ID); masterat) pe semestrele I și II ale anului universitar 2024-2025. Evaluarea performanțelor academice, reflectate prin notele obținute la diverse discipline, reprezintă un instrument esențial în procesul de monitorizare și îmbunătățire a calității actului educațional. Analiza datelor relevă o promovabilitate ridicată, chiar dacă unele discipline crează dificultăți unor studenți.


