Felicitări, ASCIG, pentru Premiul de Excelență pentru activitatea de voluntariat și reprezentare obținut în cadrul Galei Excelenței Academiei de Studii Economice din București! Vă mulțumim pentru implicarea continuă în activitățile desfășurate de Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune! Vă așteptăm la cât mai multe proiecte împreună!
În cadrul Galei Excelenței Academiei de Studii Economice din București, studenta noastră Lăzărică Alexandra Gabriela a obținut Premiul de Excelență pentru susținerea internaționalizării Universității. Ea a fost beneficiar al trei mobilități internaționale în timpul studiilor. O felicităm și îi urăm multe realizări pe măsură în anii următori!
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Capital Uman
Axa prioritară 6: Educaţie şi competenţe
Obiectivul specific 6.13: Creșterea numărului absolvenților de învățământ terțiar universitar și non universitar care își găsesc un loc de muncă urmare a accesului la activități de învățare la un potențial loc de muncă / cercetare/ inovare, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC şi domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.
Titlu proiect: Dezvoltarea și consolidarea competențelor studenților prin stagii de practică în contabilitate și finanțe
Cod proiect: POCU/626/6/13/13188
În atenția studenților CIG din anul II, programul de studii universitare de licență – Proiectul de practică “Dezvoltarea și consolidarea competențelor studenților prin stagii de practică în contabilitate și finanțe”, care se adresează studențlor ce nu au domiciliul în Bucureşti-Ilfov, au început înscrierile în grupul țintă.
Detaliile sunt disponibile pe site-ul proiectului
practica-contafin.ase.ro | POCU/626/6/13/131881
Pentru nelămuriri vă rugăm să trimiteți email la practica.cig@ase.ro
LINK aici: Lansare proiect POCU
Biroul Erasmus+, din cadrul Direcției Relații Internaționale, ASE, organizează în luna decembrie 2020 sesiuni de informare privind Programul de mobilități Erasmus+ pentru anul universitar 2021 -2022.
PARTICIPANȚI
La aceste întâlniri vor participa:
- reprezentanții Biroului Erasmus+,
- stundenți care au beneficiat de mobilități Erasmus+,
- reprezentanți ai Asociațiilor de Stundeți AIESEC și Erasmus Student Network,
- studenți ASE înscriși la programele de licență, masterat și doctorat.
AGENDA întâlnirilor:
- Prezentarea programului Erasmus+, universități partenere, oportunități de studiu și internship
- Testimoniale din partea studenților beneficiari ai programului din anii anteriori
- Sesiune deschisă de întrebări și răspunsuri
CALENDARUL întâlnirilor:
Decembrie 2020:
10.12.2020, ora 14:00
15.12.2020, ora 13:30
DATELE DE LOGARE la sesiunile de informare din luna decembrie 2020, sunt:
Topic: ERASMUS+’s Zoom Meeting
Time: Dec 7, 2020 10:00 AM Bucharest
Join Zoom Meeting
https://ase.zoom.us/j/6884523543?pwd=WVlkaWs5QVJCVUhnVll4SElxY01Tdz09
Meeting ID: 688 452 3543
Passcode: mi22aH




