×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

sâmbătă, 04 noiembrie 2017 / Published in Evenimente, Relații cu mediul de afaceri

In data de 1 noiembrie, ora 18.00 a avut loc a doua întâlnire a studenților si absolvenților programului de masterat Contabilitatea afacerilor (Business Accounting – ACCA). La întâlnire au participat peste 30 de studenti si absolventi ai programului, profesori precum si Roxana Gheorghe (Business Relationship Manager – Learning – ACCA South Eastern Europe) si Cristina Gutu (Head of KPMG Training Academy at KPMG Romania). Aceștia au discutat despre schimbările si oportunitățile din profesie. Întâlnirea a fost organizata si moderata de prof. Catalin Albu (coordonatorul programului de master).

sâmbătă, 04 noiembrie 2017 / Published in Avizier CIG, Relații internaționale

Miercuri 08 noiembrie ora 10 :00 va aveea loc in Aula Magna o sesiune de informare privind programul Erasmus.
Vrei sa afli mai multe despre oportunitățile de studiu sau practica internaționala in cadrul Programului Erasmus+? Vino sa afli care este oferta, cum, cand si unde candidezi, care sunt avantajele unei mobilități internaționale!
Once Erasmus, always Erasmus!
https://www.facebook.com/events/177313986158143/

marți, 24 octombrie 2017 / Published in Avizier CIG

În atenția studenților de la toate programele de masterat
Anul II 2017-2018
Completarea cererii tip pentru alegerea TEMEI DE DISERTAȚIE pentru anul universitar 2017-2018 se face în perioada:

  • 30,31. octombrie 2017 între orele 9,00- 13,00
  • 01, 02,03. noiembrie -2017 între orele 9,00- 13,00

la departamentele:

  • CONTABILITATE ȘI AUDIT – clădirea Eminescu parter/ sala 1011
  • ANALIZA ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINACIARĂ –clădirea Centrul de calcul etaj 5/ sala 2519
  • INFORMATICĂ DE GESTIUNE clădirea Eminescu etaj 1/ sala 1103

Cererea tip și temele de disertație sunt postate pe site-ul Facultății –CIG:

FORMULAR ALEGERE TEMA DISERTATIE
Teme DISERTATIE – DEPARTAMENT CONTABILITATE ȘI AUDIT
TEME DISERTATIE DEPARTAMENT INFORMATICĂ DE GESTIUNE

joi, 12 octombrie 2017 / Published in Avizier CIG, Evenimente

Biblioteca Academiei de Studii Economice organizează și la acest început de an universitar Sesiuni de instruire destinate în studenților de la programele de studii Licență și Master.

Temele abordate în cadrul acestor sesiuni de instruire cuprind prezentări ale serviciilor și facilităților oferite de bibliotecă, servicii electronice, resurse electronice pentru informare și documentare, baze de date cu publicații periodice și modalități de accesare (inclusiv prezentarea serviciului acces mobil).

Sesiunile de instruire vor avea loc astfel:

  •  pentru program Licență în perioada 17-19 octombrie 2017 (interval orar 12.00-16.30, respectiv 14.30-16.30 în data de 19 octombrie)
  • pentru program Master în perioada 18-19 octombrie 2017 (interval orar 18.00-20.30).

Sesiunile de instruire se desfășoară în Sala Robert Schuman (0219).

TOP