
Stimați studenți,
Vă invităm să consultați Repartizarea cererilor de licență pe coordonatori.
Departamentul AEEF – Repartizare Licenta IF RO si IF EN 2024 – 10.11.2023
Departamentul CA – Repartizare Licenta IF EN 2024 – 7.11.2023
Departamentul CA – Repartizare Licenta IF RO 2024 – 7.11.2023
Departamentul CA – Repartizare Licenta IF RO si IF EN 2024 – 10.11.2023
Departamentul IG – Repartizare Licenta IF RO 2024-7.11.2023
Department CA – Repartizare Licenta IF EN – 05.12.2023
Departament CA – Repartizare licență IF RO – 05.12.2023
Departament CA – Repartizare licență IF RO 07.12.2023
Department IG – Repartizare Licenta IF EN – 05.12.2023
În elaborarea lucrării se vor avea în vedere recomandările din Ghidul Lucrării de licență/disertație, care poate fi consultat mai jos:
RO: Ghid-lucrari-licenta-si-master_cf-regulament-ASE
EN: Guidelines for elaboration of Bachelor – Master thesis
În cazul în care sunt necesare modificări, vă rugăm să vă adresați secretariatului facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune în timpul programului de lucru cu studenții (Marti, Miercuri, Joi intre orele 12:00-14:00; Luni și Vineri nu se lucrează cu publicul) sau pe email la adresa: secretariat@cig.ase.ro.
Conform Regulamentului privind organizarea și desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat, anul universitar 2023-2024, se pot efectua următoarele modificări ale temelor:
Art. 9 (2) În situații bine întemeiate, cu cel puțin două luni înainte de data de susținere a examenului de finalizare a studiilor, decanul facultății poate aproba, cu avizul coordonatorului științific al lucrării, solicitarea de modificare a titlului lucrării de licență, cu condiția menținerii temei cadru inițiale.
Art. 9 (3) În cazul în care, între conducătorul știinţific și student apar divergenţe de colaborare, înainte cu cel puțin trei luni de data susţinerii examenului de finalizare a studiilor, decanul poate desemna alt conducător știinţific.
Programul consultatiilor se regaseste in documentele de mai jos:
Departamentul Analiza Financiara – Consultatii cadre didactice – 2023-2024 – Sem II
Departamentul Contabilitate – Consultatii cadre didactice – 2023-2024 – Sem II
Departamentul Informatica de Gestiune – Consultatii cadre didactice – 2023-2024 – Sem II:
Cât de valoroasă este o experiență educațională internațională?
https://ase.zoom.us/j/
Meeting ID: 815 7172 4471
Passcode: 872056
Stimaț
i studenți ai programelor de masterat,
Vă invităm să consultați listele cu teme de disertație propuse de cadrele didactice.
Departamentul Analiza si Evaluare Economico-Financiara (AEEF) – Teme Disertatie 2024
Departamentul Contabilitate si Audit (CA) – Teme Disertatie 2024
Departamentul Informatica de Gestiune (IG) – Teme Disertatie 2024
Cererea pentru alegerea temei de disertație se poate descărca de aici:
pdf – CERERE-ALEGERE-TEMA-DISERTATIE-2023-2024-RO-1
word – CERERE-ALEGERE-TEMA-DISERTATIE-2023-2024-RO-1
Vă rugăm să completați această cerere cu majuscule.
Cererile privind Alegerea temei de disertație se depun la secretariatele departamentelor în perioada 13 – 17 noiembrie 2023.
Datele de contact si programele de funcționare ale secretariatelor departamentelor sunt:
- ANALIZĂ ȘI EVALUARE ECONOMICO-FINANCIARĂ: Clădirea Centrul de calcul, etajul 5, sala 2519. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9.00-12.00. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
- CONTABILITATE ȘI AUDIT: Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9.00-12.00. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
- INFORMATICĂ DE GESTIUNE: Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Program cu publicul: L-J: 9.00 – 14.00; V: 9.00-12.00. Tel. 021.319.19.00, interior 382.
Succes!

Dear students of master programs,
Please consult the themes proposed by teachers for dissertation:
Department Accounting and Auditing – Dissertation Topics 2024
Department Financial Analysis and Valuation – Dissertation Topics 2024
Department Management Information Systems – Dissertation Topics 2024
The form is available here:pdf – Form – Dissertation 2023-2024 / word – Form Dissertation-2023-2024 EN.
Please fill in this form with CapsLock.
Submit your form between November 13-17, 2023.
The addresses of administrative offices and working hours are:
- FINANCIAL ANALYSIS AND VALUATION – Clădirea Centrul de calcul, et. 5, sala 2519. Schedule: Monday – Thursday: 9.00 – 14.00; Friday: 9.00-12.00. Tel. 021.319.19.00, interior 335.
- ACCOUNTING AND AUDITING – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Schedule: Monday – Thursday: 9.00 – 14.00; Friday: 9.00-12.00. Tel. 021.319.19.00, interior 177.
- MANAGAMENT INFORMATION SYSTEM – Clădirea Tache Ionescu, nr. 11, et. 3, sala 8305. Schedule: Monday – Thursday: 9.00 – 14.00; Friday: 9.00-12.00. Tel. 021.319.19.00, interior 382.
Good luck!





